قطر تمام جایزه‌ها را درو کرد!

وینگر تیم ملی فوتبال قطر عنوان آقای گلی هجدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.
قطر تمام جایزه‌ها را درو کرد!
کد خبر : ۵۶۹۵۹

مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) با برگزاری دیدار نهایی بین تیم‌های ملی قطر و اردن در ورزشگاه لوسیل پیگیری شد، دیداری که در نهایت به برتری ۳ بر یک و قهرمانی قطر انجامید.

ستاره قطر در این بازی اکرم عفیف بود که هر سه گل «عنابی» را به ثمر رساند. همین سه گل که تمام آن‌ها از روی نقطه پنالتی به تور دروازه اردن بوسه زد، زمینه‌ساز آقای گلی اکرم عفیف در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا با هشت گل زده شد.

بازیکن ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال قطر از این هشت گلی که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به ثمر رساند، چهار گل از روی نقطه پنالتی بوده است. او در دیدار نیمه نهایی نیز موفق به گشودن دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

بعد از اکرم عفیف، ایمن حسین مهاجم تیم ملی فوتبال قطر با شش گل زده در رده دوم جدول گلزنان جام ملت‌های آسیا ایستاد. آیاسه اوئدا از ژاپن و یزن النعیمات از اردن نیز با چهار گل زده رتبه سوم جدول گلزنان جام هجدهم را به خود اختصاص دادند.

همچنین جایزه بهترین بازیکن جام به اکرم عفیف رسید و برترین دروازه‌بان جام هجدهم مشعل برشام از قطر شد. مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا جایزه بازی جوانمردانه این رقابت‌ها را هم به قطری‌ها دادند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر