این گوشی سامسونگ قرار است قلب همه را ببرد

گلکسی A۳۵ سامسونگ احتمالاً اواخر اسفند رونمایی می‌شود.
این گوشی سامسونگ قرار است قلب همه را ببرد
کد خبر : ۵۶۹۹۹

از خداحافظی با ناچ قطره‌ای تا طراحی شبیه به پرچمدار‌های سری گلکسی S؛ چه چیز‌هایی از گلکسی A۳۵ سامسونگ می‌دانیم؟

نه‌تن‌ها در ایران، بلکه در بسیاری از کشور‌ها گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی از محبوبیت بالایی برخوردارند و همواره در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ها مشاهده می‌شوند.

گلکسی A۳۴ که توانست با کمک دوربین خوب، به‌روزرسانی طولانی‌مدت و شارژ‌دهی عالی، خود را در جایگاه دهم پر‌فروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳ قرار دهد، یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار لقب گرفت و بدون شک گلکسی‌ای ۳۵ راهش را ادامه خواهد داد.

با توجه به اینکه وجود گلکسی A۳۵ به‌صورت رسمی تأیید شده است، حالا منتظر رونمایی آن هستیم. احتمالاً سامسونگ رویکرد سال قبل را امسال تکرار می‌کند و در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی گلکسی A۳۵ خواهیم بود.

تاریخ رونمایی سری گلکسی A۳X همیشه در اسفندماه بوده است: گلکسی A۳۲ در ۲۵ فوریه‌ی ۲۰۲۱ (۷ اسفند ۱۳۹۹)، گلکسی A۳۳ در ۱۷ مارس ۲۰۲۲ (۲۶ اسفند ۱۴۰۰) و گلکسی A۳۴ در ۱۴ مارس ۲۰۲۳ (۲۳ اسفند ۱۴۰۱).

با در نظر گرفتن تاریخ رونمایی مدل‌های قبلی و توجه به اینکه گوشی‌های سری A۳X و A۵X معمولاً مدت کوتاهی پس از پرچمداران سامسونگ معرفی می‌شوند، می‌توان پیش‌بینی کرد که گلکسی A۳۵ در اواسط مارس (اواخر اسفند ۱۴۰۲) از راه برسد.

تاریخ گفته‌شده قطعی نیست و می‌تواند تغییر کند، اما در سال‌های اخیر، سامسونگ ثبات بیشتری داشته و رونمایی این سری به بخش مهمی از برنامه‌ی سامسونگ تبدیل شده است؛ بنابراین، دور از انتظار است که رونمایی گلکسی A۳۵ به سال ۱۴۰۳ موکول شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
زومیت
مجله زندگی
ارسال نظر