بهترین عطرهای زنانه برای روز عشاق + فهرست

این نوع عطر‌ها با نت‌های قوی‌تر و پررنگ‌تری از وانیل، عسل، نارگیل و سایر اسانس‌های شیرین، امضای اختصاصی‌تری از شما در ذهن افرادی که با آن‌ها قرار ملاقات دارید ثبت می‌کند.
بهترین عطرهای زنانه برای روز عشاق + فهرست
کد خبر : ۵۷۰۰۷

عطر شیرین زنانه می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای قرار‌هایی باشد که دوست دارید مجددا آن‌ها را تکرار کنید. این نوع عطر‌ها با نت‌های قوی‌تر و پررنگ‌تری از وانیل، عسل، نارگیل و سایر اسانس‌های شیرین، امضای اختصاصی‌تری از شما در ذهن افرادی که با آن‌ها قرار ملاقات دارید ثبت می‌کند.

در این گزارش بهترین عطر‌های شیرین زنانه برای قرار‌های عاشقانه با جست‌وجو در فروشگاه‌های اینترنتی عطر معرفی می‌کند.

عطر شیرین زنانه د مارلی دلینا اکسکلوسیف (PARFUMS de MARLY – Delina Exclusif)
دلینا اکسکلوسیف با شروعی شلوغ و پرسروصدا از نت‌های ترنج، سرخالو و گلابی، شخصیتی هیجان‌انگیز و پرشور را از شما به‌نمایش می‌گذارد. اگر با عطر‌هایی با رایحه غالب رز علاقه‌مندید، این عطر از برند د مارلی یک گزینه ویژه و کلاسیک برای شما است. عطر د مارلی اکسکلوسیف با قیمت روز ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، در حجم ۷۵ میلی‌لیتری قابل سفارش است.

 

عطر شیرین زنانه آمواج جرنی (AMOUAGE – Journey for Women)
عطر زنانه آمواج جرنی، یک نمای اصیل و غلیظ از اسانس‌های شرقی است که نمی‌توانید به‌سادگی از کنار آن بگذرید. سفر تند و به‌یادماندنی این عطر با اسانس‌هایی از هل، جوز و اسمانتوس شروع شده و به‌تدریج و با گذر از نت‌های یاس، عسل، مشک و وانیل به‌سمت شیرینی می‌رود. عطر شیرین زنانه آمواج جرنی را می‌توانید با قیمت حدودی ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان تهیه کنید.

 

عطر شیرین زنانه زرجوف کازاموراتی داما بیانکا (XERJOFF – Dama Bianca)
شکوه عطر‌های کازموراتی دلیل محکمی است تا رایحه‌ای از این برند را برای موقعیت‌های رسمی و یا دوست‌داشتنی خود انتخاب کنید. داما بیانکا با آکورد‌های اولیه پودری، نمایش ویژه‌ای از نت‌های بنفشه، زنبق شیرین، عسل و وانیل است که رد بویی ملایم، اما به‌یادماندنی از شما به‌جا می‌گذارد. این عطر با قیمت روز ۱۵ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

 

عطر شیرین زنانه جورجیو آرمانی سی اینتنس (GIORGIO ARMANI – Giorgio Armani Si Intense)
گل سرسبد عطر‌های مخصوص قرار‌های عاشقانه آرمانی سی اینتنس است که از سال ۲۰۱۴ تا امروز، در جایگاه محبوب‌ترین عطر‌های برند جورجیو آرمانی قرار دارد. سی اینتنس با قیمت تقریبی ۱۲ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان رایحه‌های غالبی از رز، انگور فرنگی، وانیل، نعنا و نارنگی را برای دوست‌داران آکورد‌های گلی-میوه‌ای به‌تصویر می‌کشد.

 

عطر شیرین زنانه تام فورد نویر (TOM FORD – Noir Pour Femme)
تام فورد نویر یک عطر باوقار و محترم با رایحه نوستالژیکی از پرتقال، رز، نارنج، کهربا، وانیل و یاس است که در سال ۲۰۱۲ به بازار معرفی شد. عطر شیرین زنانه تام فورد نویر مناسب قرار‌های خاص در فصول سرد سال، به‌خصوص زمستان است که با قیمت حدودی ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

عطر شیرین زنانه بولگاری رز اسنشیال (BVLGARI – Rose Essentielle)
یک نمایش متفاوت و زیبا از اسانس رز در ترکیب با گل بنفشه، یاس، مشک و صندل سفید که توسط نابغه عطرسازی فرانسوی، بئاتریس پیکه، به عاشقان آکورد‌های گلی معرفی شد. بولگاری رز اسنشیال، در حجم ۱۰۰ میل، طبق نظر کاربران عطری شاد با ماندگاری و پخش بوی بالا است که با قیمت روز ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

عطر شیرین زنانه دیور جادور ابسولو (Dior – J’adore L’absolu)
جادور ابسولو از طراحی‌های فرانسوا دماشی، عطری چهرفصل و همیشه ماندگار است که طبعی معتدل و ترکیباتی شیرین دارد. این عطر با قیمت حدودی ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از سال ۲۰۱۲ تا امروز یکی از تولیدات منحصربه‌قرد دیور محسوب می‌شود که در بیشتر فضا‌های صمیمی و دوستانه قابل استفاده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر