بازداشت قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت

۷ نفر در یک منزل مسکونی حضور داشتند که سه نفر از آنان به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شدند و در این درگیری یک نفر با ضربات چاقو به قتل رسید.
بازداشت قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت
کد خبر : ۵۷۱۰۱

مردی که بعد از ارتکاب قتل فرار کرده بود در کمتر از ۱۲ ساعت در خانه یکی از اقوامش شناسایی و دستگیر شد.

سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع جمعی و قتل عمد در بندر چارک، بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند و در تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد ۷ نفر در یک منزل مسکونی حضور داشتند که سه نفر از آنان به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شدند و در این درگیری یک نفر با ضربات چاقو به قتل رسید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عاملان درگیری از محل متواری شده بودند، اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی در کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع قتل مخفیگاه قاتل اصلی که در منزل یکی از اقوام خود در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان مخفی شده بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: قاتل دستگیر شده به پلیس آگاهی انتقال یافت و در بازجویی به عمل آمده به قتل با انگیزه اختلاف شخصی اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و روانه زندان شد.

منبع: سایت جنایی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر