عملیات ضربتی برای دستگیری قاتل فراری در هرمزگان

ماموران انتظامی بخش شیبکوه شهرستان بندر لنگه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک فقره نزاع جمعی و قتل عمد در بندر چارک، بلافاصله موضوع را در دستورکار قرار دادند.
عملیات ضربتی برای دستگیری قاتل فراری در هرمزگان
کد خبر : ۵۷۲۶۸

مخفیگاه قاتل فراری که در منزل یکی از اقوام خود در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان مخفی شده بود، شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان از اشرافیت اطلاعاتی و سرعت عمل پلیس بندر لنگه در شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد.

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد: ماموران انتظامی بخش شیبکوه شهرستان بندر لنگه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک فقره نزاع جمعی و قتل عمد در بندر چارک، بلافاصله موضوع را در دستورکار قرار دادند.

او افزود: ماموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند؛ در تحقیقات میدانی به عمل‌آمده، مشخص شد هفت نفر در یک منزل مسکونی، کنار یکدیگر حضور داشته‌اند و سه نفر از آنان به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند که در این درگیری، یکی از عاملان درگیری با ضربات چاقو به قتل می‌رسد.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان با بیان اینکه عاملان درگیری از محل متواری شده بودند، اظهارداشت: با توجه به حساسیت موضوع، با تلاش همه‌جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نهایتاً در کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع قتل، مخفیگاه قاتل اصلی متواری که در منزل یکی از اقوام خود در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان مخفی شده بود، شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار جاویدان تاکید کرد: قاتل دستگیر شده به پلیس آگاهی شهرستان انتقال که در بازجویی به عمل آمده به قتل مقتول با چاقو به انگیزه اختلاف شخصی اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر