کری خوانی بچگانه دو جوان رنگ خون گرفت

پسر جوان که به خاطر کری خوانی‌های دوستش او را کشته بود با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.
کری خوانی بچگانه دو جوان رنگ خون گرفت
کد خبر : ۵۷۳۳۵

 رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال وقوع درگیری خونین در یکی از خیابان‌های جنوب تهران آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد درگیری ۲ رفیق به خون کشیده شده و یکی از آن‌ها به نام شاهین از ناحیه گردن چاقو خورده و به بیمارستان منتقل شده است. ماموران به پرس و جو پرداختند و مادر شاهین در حالی که اشک می‌ریخت گفت: پسرم چند روزی بود با یکی از دوستانش به نام جهان درگیر بود. آخرین بار جهان با پسرم تماس گرفت تا با هم قرار ملاقات بگذارند. جهان چند دقیقه بعد مقابل خانه‌مان آمد و پسرم را با چاقو کشت و گریخت.

با اطلاعاتی که این زن به ماموران داده بود جهان ردیابی و بازداشت شد و به قتل دوستش به خاطر کل کل اعتراف کرد.

وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در دادگاه چه گذشت؟
در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد در تشریح ماجرا گفت:من و شاهین با هم دوست بودیم. اما مدتی بود با هم اختلاف پیدا کرده بودیم و کل کل داشتیم. او چند بار به من پیغام داد و فحاشی کرد. او مدام کری خوانی می‌کرد تا اینکه من جوابش را دادم، اما اوخواست تا با هم قرار ملاقات بگذاریم. من مقابل خانه آن‌ها رفتم تا با او صحبت کنم. اما او وقتی مقابل درآمد چاقو در دست داشت. او به رویم چاقو کشید و من که ترسیده بودم زودتر یک ضربه به او زدم. اما چاقو ناخواسته با شاهرگش برخورد کرد.

وی ادامه داد: من واقعاً قصد کشتن او را نداشتم. درگیری ما سر موضوعی بچگانه رخ داده بود. باور کنید اگر او را نزده بودم حتماً در آن درگیری کشته می‌شدم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده جهان را به قصاص محکوم کردند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر