۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در تصادف خونین پژو پارس و پراید

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان: از برخورد پژو پارس با پراید در کیلومتر ۲۰ محور رودبار جنوب به جیرفت، خبر داد و اظهار داشت: این تصادف ساعت ۱۵:۲۴ عصر امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه اتفاق افتاده است.
۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در تصادف خونین پژو پارس و پراید
کد خبر : ۵۷۴۰۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برخورد پژو پارس با پراید در محور رودبار جنوب به جیرفت، خبر داد و گفت: این تصادف ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، از برخورد پژو پارس با پراید در کیلومتر ۲۰ محور رودبار جنوب به جیرفت، خبر داد و اظهار داشت: این تصادف ساعت ۱۵:۲۴ عصر امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه در پی برخورد دو خودرو سواری پژو پارس و پراید با یکدیگر بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شده است، ادامه داد: این تصادف ۱۲ نفر حادثه‌دیده داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان برخورد پژو پارس با پراید ۲ نفر در صحنه فوت کردند، افزود: رهاسازی فوت‌شدگان این حادثه توسط هلال احمر انجام شده است که متوفیان توسط تیم اعزامی رهاسازی شده و به عوامل مربوطه تحویل داده شدند.

فلاح با اشاره به اینکه در این تصادف رانندگی ۱۰ نفر نیز مصدوم شدند، بیان کرد: از این تعداد یک نفر از مصدومان توسط هلال احمر به بیمارستان امام خمینی شهر جیرفت منتقل شده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر