این دزد شیرازی فقط اموال دولتی را سرقت می‌کرد !

در بازرسی از منزل متهم ۲۷۹ قطعه اوراق شده مربوط به کیوسک تلفن عمومی، گوشی، بورد، محافظ تلفن، شماره‌گیر و صفحه نمایشگر، ۲ عدد آیفون درب منازل و ۳ عدد ترانس برق کشف شد.
این دزد شیرازی فقط اموال دولتی را سرقت می‌کرد !
کد خبر : ۵۷۶۶۴

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق تلفن کیوسک معابر و اماکن عمومی و کشف ۵۵ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

 سردار یوسف ملک‌‎زاده اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن کیوسک معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری "۳۲ گلشن" تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات پلیسی یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم ۲۷۹ قطعه اوراق شده مربوط به کیوسک تلفن عمومی، گوشی، بورد، محافظ تلفن، شماره‌گیر و صفحه نمایشگر، ۲ عدد آیفون درب منازل و ۳ عدد ترانس برق کشف شد.

ملک‌زاده با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۵۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، گفت: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایلنا
مجله زندگی
ارسال نظر