خودکشی فرزند یکی از مسئولان سابق با کلاش! + جزییات

فرزند یکی از مسئولان سابق در منطقه کوی کارگر آبادان اقدام به خودکشی کرده بود که تحقیقات فنی خودکشی با سلاح جنگی کلاشینکف را تأیید کرده است.
خودکشی فرزند یکی از مسئولان سابق با کلاش! + جزییات
کد خبر : ۵۸۰۶۰

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در استان خوزستان گفت: ساعت ۰۳:۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۳۰ بهمن ماه صدای شلیک گلوله از یک خانه مسکونی در منطقه کوی کارگر آبادان به پلیس ۱۱۰ این شهرستان گزارش شد.

بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ قدس به محل اعزام شدند، و مشاهده کردند پسر جوانی که فرزند یکی از اعضای شورای شهر سابق در آبادان است با سلاح کلاشینکف غیرمجازش را زیر گلویش نهاده و شلیک کرده است که این امر باعث متلاشی شدن سر و مرگ وی شده است.

پس از این خودکشی جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت وبررسی در خصوص اینکه پسر این مسئول سابق شهری سلاح کلاشینکف را از کجا آورده و به چه منظوری سلاح جنگی غیر مجاز در اختیار داشته در دست بررسی است.

گفتنی است برخی از آشنایان این مسئول سابق ادعا کرده بودند که پسر جوان در ساعت ۰۳:۳۰ دقیقه بامداد در حال تمیز کردن سلاح شکاری بوده که گلوله از سلاح خارج شده و باعث مرگ این پسر جوان میگردد که کارشناسان سلاح خودکشی ومرگ خود خواسته پسر جوان باسلاح جنگی کلاشینکف را تأیید و سلاح نیز در صحنه خودکشی کشف و ضبط گردیده است.

علت و انگیزه این خودکشی در تحقیقات پلیسی به دلیل مشکلات خانوادگی بوده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
امان ازحق الناس،پدرکندفرزندپس دهد
ناشناس
ارسالی در
اینا رو باس کار خدا دانست ،،وانتقام حق خوری وحق مشی ،خدا رو شمر ،انشالله وهمه کسانی که حق ناس رو نادیده گرفتن، داغ بچهاشونو ببینن،