اماواگرهای دادگاه جهت صدور حکم اعدام برای صاحبکار متجاوز

بعد از ماجرای آزار سیاه، دریا گفته بود که از بهزاد شکایت می‌کند. به همین خاطر بهزاد با او تماس گرفته و ابراز پشیمانی کرده بود و در این فایل صوتی شنیده می‌شود که او گفته حاضر است دریا را به دکتر ببرد و همه هزینه‌های درمان را نیز بپردازد.
اماواگرهای دادگاه جهت صدور حکم اعدام برای صاحبکار متجاوز
کد خبر : ۵۸۱۱۸

مرد جوانی که در محل کارش که یک گلخانه بوده به دختری که برایش کار می‌کرد تجاوز کرده بود با مدارک جدید دختر قربانی آزار جنسی که قبلا به اعدام محکوم شده بود روبرو شده است و دوباره محاکمه می‌شود.

مرد متجاوز که صاحب یک گلخانه بوده به دختر جوانی که برایش کار می‌کرد نظر داشته و او را مورد تجاوز وحشیانه قرار داده بود به اعدام محکوم شده است.

جوان شیطان‌صفت به جرم تجاوز به دختر جوانی که برایش کار می‌کرد به اعدام محکوم شده بود، اما توانست رأی دادگاه را بشکند تا اینکه قربانی مدرک جدیدی را به دادگاه ارائه کرد.

رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی به نام دریا که به پلیس آگاهی مراجعه کرده بود، آغاز شد. وی از صاحب یک گلخانه در شهریار شکایت کرد.

دختر ۲۲ساله در تشریح جزئیات شکایت گفت: بعد از فوت پدر و مادرم، من و خواهرم با هم زندگی می‌کنیم. خواهرم کارمند یک دفترخانه است و من مدتی بود که به دنبال شغل مناسبی می‌گشتم و خواهرم به چند نفر از دوستانش سپرده بود اگر می‌توانند کار مناسبی برایم پیدا کنند.

وی ادامه داد: آخرین بار خواهرم به مرد جوانی به نام «ب» که به دفترخانه‌شان مراجعه کرده بود گفته بود دنبال شغل مناسبی برای من می‌گردد. او نیز گفته بود صاحب یک گلخانه بزرگ در شهریار است و می‌تواند مرا به عنوان منشی استخدام کند.

بدین ترتیب من برای کار به گلخانه رفتم و قرار شد به عنوان منشی کارم را شروع کنم. او گفته بود اگر عصر‌ها در تمیز کردن گلخانه نیز کمک کنم حقوق اضافی به من می‌دهد.

ماجرای آزار هولناک دختر یتیم
۷ کارگر افغانی نیز در آنجا مشغول به کار بودند. آخرین بار عصر در حال تمیز کردن گلخانه توت‌فرنگی بودم که «ب» مرا به دفترش دعوت کرد، اما وقتی به آنجا رفتم متوجه نقشه شوم او شدم.

دختر جوان که اشک می‌ریخت، گفت: او که به نظرم حال طبیعی نداشت به سمت من حمله‌ور شد و بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد. آزار و اذیت وحشیانه او باعث شد بیهوش شوم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم او یک شیطان است. من بلافاصله گلخانه را ترک کردم و به خانه برگشتم، اما وقتی خواهرم حال و روزم را دید پی به ماجرا برد و از من خواست از «ب» شکایت کنم.

با شکایت دختر جوان، مأموران به گلخانه کشت توت‌فرنگی در شهریار رفتند و فرد ۳۹ ساله بازداشت شد. این مرد اتهام آزار دختر جوان را نپذیرفت و گفت: روزی که دریا در گلخانه‌ام استخدام شد از او سفته گرفتم. اما به یکباره کارش را رها کرد و دیگر به گلخانه بازنگشت. او به خاطر سفته‌هایی که از او دارم چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است و من اتهام آزار او را قبول ندارم.

صدور حکم اعدام
در حالی که صاحب گلخانه منکر جرم سیاه خود بود در شعبه ۱۷ دادگاه کیفری یک استان تهران مستقر در شهریار پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه دخترجوان برای وی اشد مجازات خواست. دختر جوان شالی را به دادگاه ارائه داد و گفت: آثار جرم روی شال وجود دارد، که می‌تواند ادعای مرا ثابت کند.

کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند که DNA کشف شده روی شال دختر جوان با DNA صاحب گلخانه مطابقت دارد و همین کافی بود تا قضات شعبه ۱۷ دادگاه کیفری تهران، بهزاد را به اعدام محکوم کنند.

حکم اعدام شکست
این حکم اعدام با اعتراض مرد شیطان‌صفت در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور حکم اعدام او را شکستند.

آن‌ها اعلام کردند دادگاه فقط به استناد DNA کشف شده روی شال، او را به اعدام محکوم کرده است در حالی که مشخص نیست رابطه‌ای که میان دختر جوان و صاحب گلخانه برقرار شده به زور و اجبار یا با میل دختر جوان بوده است.

محاکمه دوباره
با شکسته شدن حکم اعدام صاحب گلخانه، پرونده به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و «ب» بار دیگر از خود دفاع کرد.

در این جلسه دختر جوان روبه‌روی قضات ایستاد و گفت: این مرد زندگی‌ام را سیاه کرد. پدر و مادرم فوت شده‌اند و من غیر از خواهرم کسی را ندارم که پیگیر پرونده‌ام باشد. او، چون می‌دانست من تنها هستم چنین بلایی سرم آورد و آزارم داد. من برای او فقط حکم اعدام می‌خواهم.

وقتی او در جایگاه ویژه ایستاد اتهامش را نپذیرفت و گفت: قبول دارم با دریا رابطه برقرار کردم، اما این رابطه با میل او برقرار شد و خودش به دفتر کارم آمده بود.

ارائه فایل صوتی در پرونده تجاوز جنسی صاحبکار
در این میان وکیل دریا، فایل صوتی را به قضات ارائه داد و گفت: بعد از ماجرای آزار سیاه، دریا گفته بود که از بهزاد شکایت می‌کند. به همین خاطر بهزاد با او تماس گرفته و ابراز پشیمانی کرده بود و در این فایل صوتی شنیده می‌شود که او گفته حاضر است دریا را به دکتر ببرد و همه هزینه‌های درمان را نیز بپردازد.

اظهارات «ب» که در این فایل صوتی موجود است نشان می‌دهد او به زور دختر جوان را به تله شیطانی انداخته و آزار داده است. با این ادعا قضات دادگاه وارد شور شدند تا پس از بررسی فایل صوتی، برای صاحب گلخانه رأی صادر کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر