خطر ریزش بهمن در نواحی کوهستانی استان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران: به شهروندان توصیه می‌شود نسبت به تردد در مسیر‌های کوهستانی به علت وقوع ریزش بهمن احتیاط لازم را داشته باشند و حتماً مجهز به تجهیزات زمستانی باشند.
خطر ریزش بهمن در نواحی کوهستانی استان تهران
کد خبر : ۵۸۱۴۳

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر فعالیت گسترده سامانه بارشی و کاهش محسوس دما نسبت به خطر ریزش بهمن در نواحی کوهستانی و هشدار داد.

حامد یزدی مهر، عصر جمعه از صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر فعالیت گسترده سامانه بارشی و کاهش محسوس دما در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این دو سامانه از عصر فردا پنجم اسفندماه تا صبح سه شنبه هشتم اسفندماه فعال خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه سامانه بارشی برف، باران، مه و وزش باد شدید موقتی و وقوع کولاک برف در کوهستان‌های استان تهران به ویژه میگون، دماوند، آبعلی، شمیرانات، ایستگاه هفت توچال، لواسان، پردیس، قدس، رباط کریم، شهریار، اسلامشهر، بهارستان و تهران در زمان مذکور پیش بینی شده است، گفت: به شهروندان توصیه می‌شود نسبت به تردد در مسیرهای کوهستانی به علت وقوع ریزش بهمن احتیاط لازم را داشته باشند و حتماً مجهز به تجهیزات زمستانی باشند.

یزدی مهر، افزود: طبق این هشدار احتمال لغزندگی و یخ زدگی معابر وجود دارد، لذا از همه عزیزان دستگاه‌های اجرایی و امدادی و راهداری می‌خواهیم نسبت به برف روبی مسیرهای اصلی و کوهستانی توجه ویژه داشته باشند، تا خدایی ناکرده شاهد حوادث ناگوار برای مردم نباشیم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر