رویای فینال جام جهانی فوتبال ساحلی نقش بر آب شد

تیم ملی فوتبال ساحلی از رسیدن به فینال بازماند.
رویای فینال جام جهانی فوتبال ساحلی نقش بر آب شد
کد خبر : ۵۸۲۴۱

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران  در ثانیه‌های پایایی برابر برزیل شکست خورد تا از حضور در فینال باز بماند.
 یم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و برزیل در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ امارات امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود برزیل به پایان رسید.

علی میرشکاری و محمد معصومی زاده زننده گل‌های تیم ملی ایران در این مسابقه بودند.

تیم ملی ایران در این مسابقه با ترکیب اولیه حمید بهزادپور، مسلم مسیگر (کاپیتان)، سعید پیرامون، علی میرشکاری و محمد معصومی زاده وارد زمین شد. همچنین امیرحسین اکبری، سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، مهدی شیرمحمدی و موحد محمدپور و محمدعلی مختاری کار را از روی نیمکت آغاز کردند.

وقت اول

در همان لحظات ابتدایی بازی در حالی که دو مشغول ارزیابی هم بودند علی میرشکاری موفق شد با یک ضربه تماشایی از میانه میدان دروازه برزیل را باز کند تا بازی یک بر صفر به سود ملی پوشان ایران شود.

در ادامه این دیدار هم تیم ملی ایران عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و در چند صحنه فرصت داشت تا اختلاف را بیشتر کند، اما این اتفاق نیفتاد تا وقت اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

وقت دوم

وقت دوم این دیدار در حالی آغاز شد که با گذشت ۵ ثانیه، محمد معصومی زاده با یک ضربه برگردان تماشایی برای دومین بار دروازه برزیل را باز کرد.

اما برزیلی‌ها دقایقی بعد صاحب یک ضربه پنالتی شدند و بازیکن این تیم توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و اختلاف را به حداقل برساند تا تا بازی ۲ بر یک شود.

دومین وقت این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

وقت سوم

در سومین وقت این دیدار برزیلی‌ها تلاش کردند با حملات خود از شکست جلوگیری کنند.

در چهارمین دقیقه از وقت سوم حملات برزیلی‌ها جواب داد و این تیم موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی ۲ به ۲ شود.

در آخرین ثانیه‌های این دیدار تیم ملی برزیل موفق شد سومین گل را هم به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ برزیل به پایان برسد و ساحلی بازان ایران از راهیابی به دیدار نهایی این مسابقات بازبمانند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فرارو
مجله زندگی
ارسال نظر