کامیون‌های ضد زنگ تسلا زنگ زد!

در جریان رونمایی از CYBERTRUCK در سال ۲۰۱۹، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا ادعا کرد که بدنه "فولاد ضد زنگ فوق العاده سخت" این خودرو الکتریکی ممکن است به معنای واقعی کلمه ضد گلوله باشد. با این حال بعضی از صاحبان آن‌ها ادعا می‌کنند که پانل‌های خارجی کامیون تسلا در برابر تفنگ‌های آبی بی دفاع به نظر می‌رسد.
کامیون‌های ضد زنگ تسلا زنگ زد!
کد خبر : ۵۸۳۱۸

یک کاربر به نام راکسار در انجمن صاحبان سایبر تراک با بیان اینکه وقتی آن‌ها کامیون ۶۱۰۰۰ دلاری را جمع آوری کردند، مشاور به طور خاص اشاره کرد که سایبر تراک در باران علائم زنگ نارنجی ایجاد می‌کند.

در یک موضوع جداگانه، کاربر vertigo۳pc گزارش داد که" خوردگی در فلز " سایبر تراک خود پس از ۱۱ روز در باران در لس آنجلس تشکیل شده است.

راکسار که در کالیفرنیا زندگی می‌کند، تصاویری از کامیونش را که به نظر می‌رسید از نزدیک و زنگ زده است، پس از دو روز رانندگی در باران، منتشر کرد. سایبر کامیون با پوشش شفاف حمل نمی‌شود، آن لایه بیرونی رنگ شفاف که تقریبا در هر وسیله نقلیه جدید روی کره زمین استاندارد است. در عوض، هر صاحب سایبر تراک گزینه‌ای برای خرید یک فیلم مبتنی بر اورتان ۵۰۰۰ دلاری دارد تا سایبر تراک خود را در فیلم‌های رنگ شفاف ساتن برتر ما ببندید که فقط این امکان از طریق تسلا در دسترس است.

چه کسی می‌دانست که فولاد ضد زنگ درمان نشده ممکن است ایده خوبی برای خارج از یک وسیله نقلیه موتوری نباشد. به غیر از dmc DeLorean دهه ۱۹۸۰ و پورشه دهه ۱۹۶۰، شرکت‌های خودرو مدت‌ها از پانل‌های فولاد ضد زنگ دور بوده اند. مواد سنگین، نسبتا گران و کار کردن با آن سخت است. همچنین سفت است، که باعث می‌شود به طور بالقوه برای هر کسی که به اندازه کافی بدشانس است که توسط یک وسیله نقلیه ساخته شده با مواد ضربه خورده است، کشنده‌تر باشد.

فولاد ضد زنگ نیز لکه دار می‌شود. "ضد زنگ "به معنی" لکه هرگز" نیست، فقط این است که کمتر از سایر فولاد‌ها لکه دار می‌شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
برنا
مجله زندگی
ارسال نظر