گزارش آگهی

بررسی قیمت قالیشویی به مناسبت فرارسیدن نوروز

با نزدیک شدن به عید نوروز، شور و هیجان خانه تکانی در خانه‌ها به راه می‌افتد. خانه تکانی فرصتی برای پاکسازی و نو کردن فضای خانه است و به استقبال بهار و سال جدید می‌رویم.
بررسی قیمت قالیشویی به مناسبت فرارسیدن نوروز
کد خبر : ۵۸۴۸۹

خانه تکانی نه تنها به پاکیزگی خانه کمک می‌کند، بلکه باعث ایجاد حس شادابی و سرزندگی در افراد نیز می‌شود. قالیشویی افرا در این محتوا قصد دارد که به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز عوامل موثر بر قیمت های قالی شویی را برای شما  توضیح دهد.

عوامل موثر بر قیمت قالیشویی در فرش های مختلف

در ادامه به بررسی عوامل موثر در قیمت قالیشویی می پردازیم

فرش ماشینی: قیمت شستشوی فرش ماشینی به نوع نخ، تراکم و شانه آن بستگی دارد. فرش‌های ماشینی با تراکم و شانه بالا و به دلیل ظرافت بیشتر، قیمت شستشوی بالاتری دارند.

فرش دستبافت: قیمت شستشوی فرش دستبافت به جنس نخ، نوع بافت و ظرافت آن بستگی دارد. فرش‌های دستبافت ابریشم و پشم به دلیل ظرافت و حساسیت بیشتر، قیمت شستشوی بالاتری دارند.

فرش ابریشم: فرش‌های ابریشم به دلیل ظرافت و حساسیت بسیار بالا، نیاز به شستشوی تخصصی دارند و قیمت شستشوی آنها به طور قابل‌توجهی بیشتر از فرش‌های ماشینی و دستبافت است.

عوامل موثر بر قیمت قالی ها از متراژ تا نوع فرش

  • متراژ فرش

قیمت شستشوی فرش بر اساس متراژ آن محاسبه می‌شود. هر چه متراژ فرش بیشتر باشد، قیمت شستشوی آن نیز بیشتر خواهد بود.

  • نوع شستشو

شستشوی معمولی: این نوع شستشو برای فرش‌هایی که به طور مرتب شسته می‌شوند، مناسب است.

شستشوی اعلا: این نوع شستشو برای فرش‌هایی که به طور کامل کثیف شده‌اند و نیاز به شستشوی عمیق دارند، مناسب است.

شستشوی ریشه‌ها: در این نوع شستشو، ریشه‌های فرش به طور جداگانه شسته می‌شوند.

همچنین اگر شما می توانید خدمات بیشتری برای سفارش خود لحاظ کنید. خدماتی مانند لکه‌گیری، رفوگری و ترمیم فرش نیز قیمتشان به طور جداگانه محاسبه می‌شود.

بررسی نکاتی برای کاهش هزینه در قالیشویی ها

بررسی قیمت قالیشویی به مناسبت فرارسیدن نوروز

فرش‌های خود را زودتر از موعد به قالیشویی تحویل دهید. از قالیشویی‌های معتبر و دارای مجوز استفاده کنید. با بررسی کردن وبسایت های آنلاین از نوع خدمات ویژه‌ی آن ها بهره مند شوید. قبل از تحویل فرش به قالیشویی، قیمت آن را به طور دقیق استعلام کنید. از خدمات اضافی قالیشویی که به آنها نیاز ندارید، استفاده نکنید تا قیمت فاکتور شما کاهش یابد.

چرا باید در قالیشویی افرا ثبت سفارش آنلاین انجام دهیم؟

برای ثبت سفارش قالیشویی در هر ساعت از شبانه روز بهترین روش استفاده از قالیشویی آنلاین است. قالیشویی های معتبر به علت حجم زیاد سفارشات قادر به پاسخگویی همه تماس های تلفنی نیستند، بنابراین مناسب ترین گزینه ثبت سفارش آنلاین در وب سایت آن هاست. شما می توانید با مراجعه به وب سایت قالیشویی معتبر و درخواست نوبت جهت شستشوی فرش، موکت و مبلمان خود، در سریع ترین زمان ممکن به هدف خود برسید. توجه داشته باشید که هر قالیشویی آنلاینی قابل اعتماد نیست و باید جواز رسمی از اتحادیه قالیشویی داشته باشد. همچنین با ثبت سفارش آنلاین از 20 درصد تخفیف بهره مند خواهید شد.

خدمات قالیشویی افرا به چه شکل است؟

فرش ماشینی و دست بافت در خانه ی هر ایرانی، پیدا می‌شود و جزء بیشترین موارد برای سفارشات قالیشویی است. از این رو فرش های ماشینی و دست بافت یکی از چندین خدمات افرا هستند. از آنجایی که هر فرش در معرض خراب شدن و آسیب دیدن به مرور زمان است، هنر رفوگری فرش بعد از هنر قالی بافی به وجود آمد که یکی دیگر از خدمات قالی شویی ها است. یکی از قسمت های اصلی هر فرش، ریشه یا همان تار فرش است که ما خدمات مربوط به ریشه نیز انجام می دهیم. سایر خدمات قالیشویی افرا را می توانید از دخل وب‌سایت رسمی ملاحظه کنید.

بررسی مزایای شست و شو فرش در قالیشویی

بررسی قیمت قالیشویی به مناسبت فرارسیدن نوروز

برخی بر این باور هستند که قالیشویی ها خدمات خوبی ارائه نمی دهند. به همین دلیل شستن قالی در قالیشویی مزایای متعددی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. تا بتوانیم بیشتر در این حوزه اعتمادسازی کنیم.

  • شستشوی اصولی و تخصصی

قالیشویی‌ها از تجهیزات و مواد شوینده مناسب برای شستشوی فرش‌ها استفاده می‌کنند و فرش‌ها را به طور اصولی و تخصصی می‌شویند.

  • صرفه جویی در زمان و انرژی

شستن قالی در خانه کاری دشوار و زمان‌بر است. با سپردن شستشوی فرش‌ها به قالیشویی، می‌توانید در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنید.

  • افزایش طول عمر فرش

شستشو اصولی و تخصصی فرش در قالیشویی به افزایش طول عمر فرش کمک می‌کند.

  • حفظ کیفیت و رنگ فرش

قالیشویی‌ها از مواد شوینده مناسب برای شستشو فرش‌ها استفاده می‌کنند و از این طریق، کیفیت و رنگ فرش حفظ می‌شود.

  • جلوگیری از آسیب به فرش

در صورت شستشوی نادرست فرش در خانه، ممکن است به فرش آسیب برسد. با سپردن شستشوی فرش‌ها به قالیشویی، از آسیب به فرش جلوگیری می‌شود.

نکات کلی و جمع بندی

با سپردن شست و شو فرش‌ها به قالیشویی، می‌توانید از مزایای متعددی از جمله شست و شو اصولی و تخصصی، صرفه جویی در زمان و انرژی، افزایش طول عمر فرش و حفظ کیفیت و رنگ فرش بهره‌مند شوید. قالیشویی افرا گستران نگین اطلس با چندین سال سابقه در زمینه خدمات فرش فعالیت خود از سال 1394 آغاز کرده است. این مجموعه دارای کارکنان مجرب و زبده است که هرگونه خدمات ترمیم فرش، شستشو و خشکشویی مبلمان و … را به صورت حرفه ای و تضمینی انجام می‌دهند.

راه های ارتباطی

جهت رفع هر گونه ابهام در خصوص خدمات ما می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل کنید. همچنین می توانید از طریق صفحات مجازی همراه ما باشید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان جمهوری، خیابان اسکندری جنوبی، خیابان بوستان سعدی شرقی، پلاک۲۲، واحد۳

شعبه شهر جدید پردیس :

65 53 29 76 -021

65 54 29 76 -021

شعبه کرج:

99 65 31 32 -026

90 89 31 32 -026

ستارخان-غرب تهران:

21 63 38 44 -021

19 63 38 44 -021

شمیرانات- پاسداران:

51 80 12 26 -021

66 08 14 26 –021

دفتر مرکزی:

73 57 35 66 -021

74 57 35 66 -021

سعادت آباد-شهرک غرب:

65 95 56 88 -021

11 95 56 88 -021

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر