جنجال در بازی پیکان و نفت آبادان ختم به خیر شد

تیم داوری گل اعلام کرده، شاهد اعتراض شدید اعضای نفت آبادان بودیم. بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت آبادان بعد از گلی که پیکانی‌ها به ثمر رساندند به شدت موضع گرفتند. آن‌ها اعتقاد داشتند که توپ کامل از خط رد نشده و گل نباید اعلام می‌شد.
جنجال در بازی پیکان و نفت آبادان ختم به خیر شد
کد خبر : ۵۸۶۳۶

بازی پیکان و نفت آبادان با اتفاقات زیاد و حواشی پرتعدادی همراه بود؛ یکی از این جنجال‌ها در صحنه گل تساوی پیکان پیش آمد که بازیکنان و سایر اعضای تیم نفت آبادان اعتراض شدیدی به تیم داوری انجام دادند.

در دقیقه ۳۲ بازی ارسال نریمان جهان از سمت راست روی دروازه نفت آبادان را در نزدیکی دروازه علی قربانی مهاجم باتجربه پیکان به خوبی قطع کرد و گل دوم را زد. این توپ بعد از برخورد به تیر افقی دروازه وارد دروازه شد و به زمین برگشت، اما کمک داور رای به گل شدن توپ داد و بازی یک بر یک شد.

بعد از آنکه کمک داور به سمت خط میانه زمین آمد و مشخص شد تیم داوری گل اعلام کرده، شاهد اعتراض شدید اعضای نفت آبادان بودیم. بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت آبادان بعد از گلی که پیکانی‌ها به ثمر رساندند به شدت موضع گرفتند. آن‌ها اعتقاد داشتند که توپ کامل از خط رد نشده و گل نباید اعلام می‌شد.

این در حالی است که تصاویر آهسته نشان می‌دهد توپ از خط دروازه رد شده و گل درست است. با این حال جنجال پیش آمده سبب توقف کوتاه بازی و البته جریمه سهراب بختیاری زاده و یکی از مربیان نفت با کارت زرد توسط داور شد.

با این حال بعد از دقایقی بازی از سر گرفته شد و این غائله ختم به خیر شد؛ هرچند که حواشی و جنجال‌های این بازی ادامه‌دار باقی ماند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر