آیا واقعا ذوب‌آهنی‌ها پرسپولیس را طلسم کرده بودند ؟

روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد: در پی انتشار خبر عجیب و مُضحک پیدا شدن اوراق ادعیه و جادو در رختکن تیم پرسپولیس در برخی رسانه‌ها، بصورت جدی این خبر تکذیب می‌شود.
آیا واقعا ذوب‌آهنی‌ها پرسپولیس را طلسم کرده بودند ؟
کد خبر : ۵۸۶۴۹

دقایقی پیش از شروع مسابقه ۲ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران، در برخی رسانه‌ها خبری انتشار یافت که در آن ادعای پیدا شدن برگه‌های عجیب و غریب در رختکن پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مطرح شده بود.
در این خبر آمده بود که اعضای تیم پرسپولیس بعد از حضور در رختکن خود با نوشته‌های عجیبی مواجه شدند که بلافاصله «افشین پیروانی» مدیر این تیم، مسوول برگزاری مسابقه را به رختکن فراخواند تا موضوع را پیگیری کند. این مساله باعث عصبانیت شدید بازیکنان و دیگر اعضای تیم پرسپولیس شده است و آن‌ها قصد دارند تا مشخص شدن دلیل این اتفاق، در زمین حاضر نشوند.

در همین پیوند روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن با انتشار مطلبی ضمن تکذیب خبر یاد شده، این حرکات را «بازی‌های رسانه‌ای» توصیف کرد که در شأن ۲ باشگاه بزرگ پرسپولیس و ذوب‌آهن نیست.

همچنین باشگاه ذوب‌آهن، پیگیری قضایی این موضوع را حق خود دانست و راستی‌آزمایی مجدانه و ورود کمیته اخلاق و نهاد‌های ذی‌ربط برای روشن شدن این ادعا را خواستار شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال هم‌اینک (همزمان با انتشار این خبر) در ورزشگاه فولادشهر در حال برگزاری است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر