گزارش آگهی

آیا امکان خرید شارژ ایرانسل به صورت مستقیم وجود دارد؟

اگر جزء مشترکین جدید ایرانسل باشید، احتمالا یکی از دغدغه‌های شما، نحوه خرید شارژ ایرانسل غیر‌مستقیم و مستقیم است.
آیا امکان خرید شارژ ایرانسل به صورت مستقیم وجود دارد؟
کد خبر : ۵۸۶۶۳

باید بدانید که برای افزایش موجودی سیم‌کارت این اپراتور، روش‌های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند در هر ساعت از شبانه‌روز و هرکجا که باشید، اعتبارتان را افزایش دهید.

برای خرید شارژ ایرانسل غیر مستقیم ایرانسل، می‌توانید از کدهای دستوری، سرویس‌های پیامکی، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها استفاده کنید. 

روش‌های خرید شارژ ایرانسل در گذشته

قبل‌ترها، زمانی که اعتبار سیم‌کار‌ت‌تان به‌اتمام می‌رسید، خیلی سریع آماده رفتن به بیرون می‌شدید تا کارت شارژ بخرید. در واقع، چنین روش‌هایی را می‌توان خرید شارژ ایرانسل غیر مستقیم به‌صورت فیزیکی دانست.

چنین اقداماتی، زمان، حوصله و انرژی زیادی از شما صرف می‌کرد ولی خب، ناچار به تحمل این شرایط بودید. گاهی اوقات هم که شرایط خروج از منزل یا محیط کار را نداشتید، مسلما کمبود اعتبار، شما را در تنگنا قرار می‌داد. امروز از چه روشی برای خرید شارژ استفاده می‌کنید؟ آیا از سهولت و امنیت آن راضی هستید؟

خرید شارژ ایرانسل غیر مستقیم به صورت غیر حضوری

دستاوردهای تکنولوژی در دنیای امروز، باعث تولد روش‌هایی شد که به کمک آن‌ها می‌توانید بدون اینکه مجبور به ترک منزل یا محیط کارتان باشید، اعتبار موجودی خود را در سریع‌ترین فرصت افزایش دهید.

خرید شارژ ایرانسل تا به امروز، راهکارهای بسیاری را به خود دیده است. استفاده از کدهای دستوری USSD را می‌توان یکی از روش‌هایی در نظر گرفت که همچنان پابرجاست. در این روش، بعداز واردکردن یک کد که ابتدای آن * و انتهای آن، # است، می‌توانید مبلغ مورد نظرتان را وارد، و سیم‌کارت‌تان را شارژ کنید.

آشنایی با کدهای دستوری USSD در خرید شارژ ایرانسل غیر مستقیم

امروز هرکسی که از گوشی‌های همراه استفاده می‌کند، با کدهای دستوری آشنایی دارد و به‌واسطه آن‌ها، کالا، خدمت یا قابلیتی را سفارش می‌دهد. چنین کدهایی در شبکه ارتباطی اپراتورها، به‌منظور خرید شارژ و دریافت گستره متنوعی از خدمات مالی و بانکی کاربرد دارند.

با استفاده از کدهای USSD به‌جهت خرید اعتبار، پیامکی که حاوی رمز شارژ است، برای شما ارسال می‌‌شود. شما باید این رمز را براساس فرایندی که مخصوص هر اپراتور است، در تلفن همراه‌تان وارد کنید تا سیم‌کارت شما توسط اپراتور شارژ شود.

خرید شارژ مستقیم ایرانسل به چه صورت است؟

وقتی از شارژ مستقیم حرف می‌زنیم، یعنی روندی که باید طی کنید، نقطه مقابل روش قبلی است. شما در خرید مستقیم، با کدهای 16 رقمی هیچ سروکاری نخواهید داشت. این، دلیلی است که سرعت افزایش موجودی شما را نسبت به خرید غیرمستقیم افزایش می‌دهد.

برای خرید مستقیم، سرویس‌های پیامکی بستر مناسبی نخواهند بود. شما ملزم به استفاده از اپلیکیشن یا وب‌سایت هستید. بدین منظور، بعد از ورود به بخش خدمات شارژ، شماره‌تلفن خودتان یا شخصی که می‌خواهید برای او اعتبار بفرستید، وارد می‌کنید و پرداخت را انجام می‌دهید.

احتمالا شما هم مثل ما به این فکر می‌کنید که عصر کنونی، چه قابلیت‌هایی که در اختیار انسان‌ها قرار نداد! روزی برای افزایش اعتبار سیم‌کارت‌تان، زحمت رفت‌وآمد به محیط بیرون از خانه به شما تحمیل می‌شد و حالا کافی‌است اراده کنید تا فقط در چند ثانیه، خواسته‌تان مهیا شود.

شما کدام یک را پیشنهاد می‌دهید؟ خرید شارژ ایرانسل غیرمستقیم یا خرید مستقیم؟

آیا امکان خرید شارژ ایرانسل به صورت مستقیم وجود دارد؟

اگر موبایل‌تان ساده باشد، قطعا توانایی نصب اپلیکیشن‌های آنلاین یا ورود به وب‌سایت‌ها را نخواهید داشت. پس تنها راهی که باقی می‌ماند، استفاده از سرویس‌های پیامکی و خریدهای غیرمستقیمی است که با کد 16 رقمی ارتباط دارند.

اگر گوشی هوشمند در اختیار دارید و در اتصال به اینترنت مشکلی وجود ندارد، می‌توانید از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها کمک بگیرید و به عملیات خرید شارژ در مواقع ضروری، سرعت بیشتری ببخشید. البته تاکید می‌کنیم که درگاه پرداختی شما ایمن باشد.

اگر می‌خواهید اطلاعات محرمانه شما از کلاهبرداری‌ها و سرقت‌های اینترنتی در امان باشد، قبل‌از هر چیزی، از اعتبار بستر پرداختی خود اطمینان پیدا کنید. اگر این بستر ایمن باشد، شما بهترین روش را برای خرید شارژ انتخاب کرده‌اید.

چرا خرید شارژ ایرانسل غیرمستقیم، طرفداران کم‌‌تری نسبت به خرید مستقیم دارد؟

ما توصیه‌ای که مبنی‌بر منع شما از خرید غیرمستقیم شارژ باشد، نداریم. نکته این است که با خرید مستقیم، سرعت افزایش موجودی سیم‌کارت شما، 2 الی 3 برابر افزایش می‌یابد. ازطرف‌دیگر، در روند واردکردن کد، ممکن است برخی ارقام را اشتباه وارد کنید و مجبور به ازسرگرفتن فرایند شوید. اما در روش مستقیم، این مشکلات وجود ندارد.

طبق گفته برخی افراد، کدهای دستوری نامعتبر زیادی هم وجود دارند. اگر شخصی با این مسائل آشنایی نداشته باشد، ممکن است با واردکردن کدی که توسط سارقان اینترنتی ساخته شده است، اطلاعات بانکی خود را به خطر بیاندازد و زمینه را برای گسترش کلاهبرداری‌های مجازی افزایش دهد.

آیا در اپلیکیشن تاپ، امکان خرید شارژ ایرانسل غیرمستقیم وجود دارد؟

تاپ، یک سوپراپلیکیشن کاربردی و وابسته به بانک پارسیان است که با بیش از 100 سرویس کاربردی، کاربران اندروید و IOS از دانلود اپلیکیشن‌های متعدد و اشغال حافظه تلفن همراه‌شان بی‌نیاز می‌کند. یکی از سرویس‌های جذاب این بستر دیجیتالی، مرتبط با خرید شارژ است؛ البته به‌صورت مستقیم، نه غیرمستقیم.

حقیقت این است که کدهای شارژ، هم زمان‌بر هستند و هم وسیله سودجویی برخی افراد را فراهم می‌کنند، شما در سوپراپلیکیشن امن تاپ، فقط قادر به خرید شارژ مستقیم هستید. در این راستا، شماره‌تلفن خودتان یا شخص دیگر را وارد می‌کنید و با تکمیل فرمی که مرتبط با اطلاعات بانکی شماست، خریدتان را انجام می‌دهید.

سخن پایانی

باتوجه به مطالبی که خواندید، بگویید آیا از خرید شارژ ایرانسل غیر مستقیم رضایت بیشتری دارید یا خرید مستقیم؟ دقت کنید که در زمینه مسائل امنیتی، اگر احتیاط نکنید، هر 2 می‌توانند برایتان دردسرساز باشند. مثلا استفاده از کدهایی که هیچ اعتباری ندارند یا وب‌سایت و اپلیکیشن‌هایی که نسبت به امنیت آن‌ها مطمئن نیستید، قابلیت به‌خطرانداختن اطلاعات بانکی‌تان را خواهند داشت.

اگر نسبت به مسائل امنیتی، دقت بیشتری داشته باشید، آن‌گاه می‌توانیم در مورد خوب و خوب‌تربودن روش‌ها قضاوت کنیم. همان‌طور که دانستید، خرید مستقیم، سرعت بیشتری را برایتان فراهم می‌کند و زحمت کم‌تری هم دارد. تاپ، از این امتیاز به نفع کاربران خود بهره می‌برد تا در شرایط اضطراری، امور خود را سریع‌‌تر بگذرانند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر