گنده لات « بلوار ابریشم » تهران دستگیر و ادب شد

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل ناامنی که با تخریب خودرو‌ها باعث برهم زدن نظم عمومی می‌شد، خبر داد.
گنده لات « بلوار ابریشم » تهران دستگیر و ادب شد
کد خبر : ۵۸۷۴۳

سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: نهم اسفند ماه خبری مبنی بر قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش در محدوده بلوار ابریشم تهران دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این فرد حالت عادی نداشته و پس تخریب ۲ دستگاه خودرو در خیابان با استفاده از سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی کرده است.

وی با بیان اینکه این شخص با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۶۰ خزانه سریعاً به محل اعزام و متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار بود در حال قدرت نمایی مشاهده کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: مأموران پلیس در یک عملیات ضربتی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح متهم را خلع سلاح و زمین گیر کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر مأموران پلیس از متهم یک قبضه سلاح سرد و یک میله آهنی ۲ متری کشف شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ نادری با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر