قاتل بدشانس در تهران دستگیر شد

با حضور ماموران پلیس در صحنه و انجام تحقیقات میدانی و دستگیری ۷ متهم در این خصوص، مشخص شد قاتل ۳۰ ساله پس از وقوع این جنایت قبل از حضور ماموران انتظامی بلافاصله از محل متواری شده است.
قاتل بدشانس در تهران دستگیر شد
کد خبر : ۵۸۸۵۱

مردی که به دلیل اختلافات قبلی با جوانی ۲۵ ساله او را در شهرستان نور به قتل رسانده و به تهران گریخته بود، دستگیر شد.

سرهنگ احمد امینی، فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در اسفند سال جاری به دنبال اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل شهروندی ۲۵ ساله در یکی از محلات شهرستان نور، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری عامل این قتل آغاز شد.

وی در ادامه گفت: با حضور ماموران پلیس در صحنه و انجام تحقیقات میدانی و دستگیری ۷ متهم در این خصوص، مشخص شد قاتل ۳۰ ساله پس از وقوع این جنایت قبل از حضور ماموران انتظامی بلافاصله از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: در بررسی‌های تخصصی و گسترده کارآگاهان پلیس هویت عامل این جنایت شناسایی و در پی انجام اقدامات ویژه پلیسی محل اختفای وی در یکی از محلات شهر تهران پیدا و سرانجام متهم در یک عملیات هماهنگ و منسجم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ امینی خاطرنشان کرد: قاتل در مواجهه با ادله و مستندات خاص پلیس به قتل به انگیزه اختلافات قبلی با مقتول اعتراف کرد که در این خصوص پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

منبع: سایت جنایی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر