حذر کردن شجاع از هر گونه درگیری

شجاع خلیل‌زاده در تقابل برابر استقلال خوزستان سعی داشت با احتیاط عمل کند.
حذر کردن شجاع از هر گونه درگیری
کد خبر : ۵۸۸۶۳

هفته هجدهم لیگ برتر سکانس‌های متفاوتی را تجربه کرد؛ از پیروزی استقلال و پرسپولیس برابر دو نماینده اصفهانی لیگ برتر تا سرمای هوایی که هیچ تاثیری بر روی بالا بودن شعله جذابیت مسابقات نداشت. در این بین یکی از اتفاقات قابل توجه مربوط به جدال تراکتور برابر استقلال خوزستان می‌شد.

تراکتوری‌ها در هفته هفدهم با نتیجه دو بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خورده بودند اما این شکست با حواشی بسیار زیادی همراه بود که موجب شده بود آرامش ستارگان این تیم خراب شود.

قرمز پوشان تبریزی در جدال مقابل استقلال خوزستان عملکرد بی‌نقصی به نمایش گذاشتن و موفق شدند شکست برابر پرسپولیس را فراموش کنند اما در میان تصاویر و آمارهای تهاجمی تی‌تی‌ها، رفتار شجاع خلیل‌زاده بسیار جالب بود.

شجاع که این روزها در سن ۳۴ سالگی است و یکی از بازیکنان سن و سال‌دار تراکتور محسوب می‌شود، دیگر به مانند گذشته عمل نمی‌کند و آن مدافع باکیفیتی که با درگیری و دعواهایش می‌شناختیم، در این بازی رفتار عجیبی داشت. او در این تقابل بسیار سعی می‌کرد آرام باشد و از کارت گرفتن و ورود به درگیری‌ها خودداری کند.

حتی در یکی از صحنه‌ها، علیرضا خوشکفا مدافع کناری آبی‌های خوزستانی سعی داشت تا او را وسوسه کند اما خلیل‌زاده از این صحنه به سادگی گذر کرد و حتی در بین دو نیمه که مقداری بین بازیکنان دو تیم تنش به وجود آمده بود، شجاع به جای درگیری با بازیکنان سعی بر آرام کردن آنها داشت.

این مدافع ۳۴ ساله حتی حواسش به نحوه تکل زدنش هم بود و بی‌گدار به آب نمی‌زد که البته باید به یاد داشت، از طرفی او خودش مراقبت بود و با احتیاط رفتار می‌کرد تا مبادا بازی بعدی تیمش را از دست دهد، چرا که اگر او از داور بازی کارت زرد دریافت می‌کرد، از همراهی تراکتور در مسابقه هفته نوزدهم مقابل مس رفسنجان محروم می‌شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر