سود سهام عدالت آب رفت !

دارندگان سهام یک میلیونی حدودا ۹۷۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.
سود سهام عدالت آب رفت !
کد خبر : ۵۸۹۴۴

مرحلهٔ دوم سود سهام عدالت که احتمالا ۳۰ درصد کمتر از مرحلهٔ اول است در ۲۵ اسفند واریز می‌شود.

با این احتساب دارندگان سهام یک میلیونی حدودا ۹۷۰ هزار تومان و دارندگان سهام ۵۰۰ هزار تومانی حدود ۵۱۵ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

۲۸ بهمن ماه نیز رئیس سازمان بورس مجید عشقی گفته بود؛ سود کل سهام عدالت امسال(عملکرد شرکت‌ها سال ۱۴۰۱) حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان بود که ۳۰ هزار میلیارد تومان آن تقسیم شد و ۲۰ هزار میلیارد تومان دیگر آن هم درآینده‌ای نزدیک تقسیم می‌شود. ۳۰ هزار میلیارد تومان نیز برای افزایش سرمایه شرکت‌هایی است که برنامه توسعه‌ای دارند.

سود سهام عدالتی که چشم انتظار واریز سود عملکردی شرکت‌ها به سپرده‌گذاری مرکزی جهت تعیین تکلیف است و حالا باید سهامداران به چندین نکته در رابطه با موضوع سود سهام عدالت توجه داشته باشند که در این زمینه مهدی حاجی‌وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: امسال هم مانند سال گذشته سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله اول آذر ماه بود نکته مهم این که برای پرداخت سود سهام عدالت هیچ‌گونه پیامک، شماره تماس یا لینک و پیوندی برای افراد ارسال نمی‌شود.

سود سهام عدالتی که مرحله اول آن آذر ماه پرداخت شد؛ سودی که با توجه به تنوع پرتفوی افراد مبلغ واریزی آن برای مشمولان متفاوت بود و بنابر اعلام مسئولان سازمان بورش و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سهامدارانی که در سبد سهام خود مبلغ ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومانی داشتند، به ترتیب ۶۲۶، ۶۸۱ و ۷۳۶ هزار تومان سود دریافت کردند و سهامدارانی که سبد سهام یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۳۸۵ تومان سود به حساب آن‌ها واریز شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر