گزارش آگهی

با ریش تراش فیلیپس، صورت خود را با کیفیت اصلاح کنید

ریش تراش یکی از وسایل ضروری برای آقایان است که با داشتن ریش‌تراش با کیفیت و مناسب مثل ریش تراش فیلیپس برای آن‌ها این امکان فراهم می‌شود که صورت خود را بدون آسیب به پوست و ایجاد حساسیت اصلاح کنند.
با ریش تراش فیلیپس، صورت خود را با کیفیت اصلاح کنید
کد خبر : ۵۹۱۰۹

ریش‌تراش‌های مختلفی از برند فیلیپس در بازار وجود دارد که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. هر کدام از این ریش‌تراش‌ها مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. برای خرید ریش تراش مناسب فقط لازم است انواع مدل‌های ریش‌تراش را بشناسید و با قابلیت‌های آن‌ها آشنا شوید. ریش‌تراش‌هایی که تکنولوژی‌های جدید در آن‌ها به کار رفته اغلب کیفیت بالایی درند و کمترین آسیب را به پوست صورت وارد می‌کنند. تفاوت مدل‌های مختلف ریش ترایش فیلیپس، بیشتر در تعداد تیغه‌ و ظرفیت باتری‌ آن‌ها است. تعدادی از ریش‌تراش‌های فیلیپس، تیغه‌های زیادی دارند که ضدزنگ هستند و به نرمی موهای صورت شما را اصلاح می‌کنند.

از بین مدل‌های مختلف ریش‌تراش کدام یک را انتخاب کنیم؟

قبل از خرید ریش‌تراش حتما مدل‌های مختلف ریش تراش صورت را بررسی کنید تا بتوانید آن مدلی را که با بودجه و نیاز شما هماهنگ است انتخاب کنید. یکی از مدل‌های ریش‌تراش، ریش‌تراش چرخشی است. ریش‌تراش چرخشی فیلیپس از سه تا چهار تیغه دایره‌ای تشکیل شده است که در تمام جهات به سرعت می‌چرخد و کارایی بالایی دارد. این نوع ریش‌تراش سطح زیادی از پوست را به طور مناسب تمیز می‌کند و از مزایای ریش تراش چرخشی می‌توان به کیفیت بالای آن اشاره کرد. ریش‌تراش چرخشی فیلیپس صدای کمی دارد و به شما امکان می‌دهد که با آرامش صورت خود را اصلاح کنید. ریش‌تراش‌های فویلی یا توری، نوع دیگری از ریش‌تراش‌ها هستند که بر روی تیغه‌های آن، توری وجود دارد که باعث می‌شود تیغه‌ها با پوست شما تماس کمی داشته باشند و به راحتی موها از پوست جدا شوند. تعداد تیغه‌ها در این ریش تراش فیلیپس ، زیاد و متغیر است. یادتان باشد که برای استفاده ماشین اصلاح صورت فویلی باید ریش‌تراش را به سرعت در جهت‌های مختلفی روی پوست حرکت دهید و جابه‌جا کنید.

با ریش تراش فیلیپس، صورت خود را با کیفیت اصلاح کنید

چرا ریش تراش فیلیپس بخرم؟

 ریش تراش‌های فیلیپس، ظاهری ارگونومیک دارند که طراحی آن‌ها زیبا و کارآمد است. در واقع بیشتر ریش‌تراش‌های فیلیپس دارای بدنه‌ای با کیفیت هستند که مقاومت زیادی دارند. ابعاد کوچک این ریش‌تراش‌ها باعث شده که بتوان به راحتی آن‌ها را به هر مکانی حمل کرد و استفاده کرد. حتی هنگام مسافرت می‌توانید این ریش‌تراش را در کنار سایر وسایل ضروری خود قرار دهید و از آن استفاده کنید. با ریش‌تراش‌های فیلیپس می‌توانید به راحتی طول موی صورت خود را تنظیم کنید. سرعت و عملکرد بالای این ریش‌تراش‌ها به شما امکان می‌دهد که در عرض چند دقیقه موهای صورت خود را اصلاح کنید. این ریش‌تراش‌ها در انواع محیط‌های خشک و تر قابل استفاده هستند به طوری که حتی زیر آب بدون این که خراب شود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

با ریش تراش فیلیپس، صورت خود را با کیفیت اصلاح کنید

با لیزر بدن فیلیپس برای همیشه از موهای زائد خود راحت شوید

اگر فکر می‌کنید که برای از بین بردن موهای زائد خود باید هزینه زیادی پرداخت کنید، سخت در اشتباه هستید. ممکن است از دوستان خود شنیده باشید که طی جلسات متعددی برای از بین بردن موهای خود به مراکز لیزر مو مراجعه می‌کنند و وقت و هزینه آن‌ها تلف می‌شود. با تمام این حرف‌ها خرید لیزر برای استفاده در خانه، گزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود. در لیزرهای فیلیپس از فناوری‌های جدیدی استفاده شده که به کمک پالس‌های نوری به طور قوی موهای بدن را از ریشه از بین می‌برد. شما به تدریج با خرید لیزر فیلیپس می‌توانید موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن خود را از بین ببرید. لیزرهای فیلیپس انواع مختلفی دارند. با این حال تفاوتی نمی‌کند که از کدام یک از انواع لیزرهای بدن فیلیپس استفاده می‌کنید. با اطمینان به شما می‌گوییم که بعد از استفاده به مدت کمتر از یک سال، تاثیرات مثبت لیزر بدن فیلیپس را خواهید دید. موهای بدن شما با لیزر فیلیپس طی مدت کوتاهی کم می‌شود و به تدریج از بین می‌رود. لیزرهای فیلیپس شامل دو نوع لیزر بدن هوشمند و لیزر بدن دستی هستند.

استفاده از لیزر فیلیپس چه مزایایی دارد؟

خرید لیزر فیلیپس، مزایای زیادی دارد که این محصول را از سایر لیزرها متمایز می‌کند. لیزرهای فیلیپس با انواع مو و پوست سازگار هستند و با لیزر بدن فیلیپس می‌توانید انواع موهای زائد خود را از بین ببرید. لیزر فیلیپس به سنسور تشخیص رنگ پوست نیز مجهز است که اگر تشخیص دهد پوست شما تیره است، اثر زیادی بر پوست شما نخواهد داشت. با لیزر فیلیپس می‌توانید پوست خود را لطیف و روشن کنید. این لیزر از ایجاد جوش بر سطح پوست شما جلوگیری می‌کند. اگر به طور پیوسته و به طور مناسب از لیزر فیلیپس استفاده کنید می‌توانید اثرگذاری ویژه این محصول را به خوبی مشاهده کنید.

خرید ریش تراش و لیزر از نمایندگی فیلیپس

تنوع محصولات فیلیپس آن قدر زیاد است که می‌توانید هر مدل ریش‌تراش یا لیزر را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. شما می‌توانید لیزر و ریش‌تراش اصل فیلیپس را از نمایندگی فیلیپس بخرید تا از گارانتی دو ساله محصولات نیز بهره ببرید. امکان خرید حضوری و آنلاین برای تمام مشتریان از نمایندگی فیلیپس وجود دارد. با توجه به قیمت‌های متنوع محصولات فیلیپس مطمئن باشید که هیچگاه دست خالی از فروشگاه فیلیپس بیرون نخواهید رفت مخصوصا اگر به فروشگاه آنلاین فیلیپس مراجعه کنید. انواع ریش‌تراش و لیزر فیلیپس با قیمت‌های دلخواه شما برای خرید در نمایندگی رسمی فیلیپس قرار داده شده است. فقط کافی است ویژگی ریش‌ترایش و مشخصات لیزر مورد نظر خود را بررسی کنید و بر اساس هزینه‌‌ معینی که در نظر گرفته‌اید، خرید کنید و تا مدت‌ها بدون خراب شدن محصولات فیلیپس از آن‌ها استفاده کنید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر