خریدار جدید استقلال لو رفت

بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای، موضوعی است که این روزها به سوژه داغ فوتبال ایران تبدیل شده است. سرخابی‌ها برای حضور در دوره بعدی رقابت‌های باشگاهی در آسیا موسوم به لیگ نخبگان و یا سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا، نیازمند دریافت مجوز حرفه ای هستند.
خریدار جدید استقلال لو رفت
کد خبر : ۵۹۵۲۹

بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای، موضوعی است که این روزها به سوژه داغ فوتبال ایران تبدیل شده است. سرخابی‌ها برای حضور در دوره بعدی رقابت‌های باشگاهی در آسیا موسوم به لیگ نخبگان و یا سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا، نیازمند دریافت مجوز حرفه.ای هستند.

تاریخ یازدهم فروردین به عنوان آخرین ددلاین تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارسال مدارک در سامانه AFC جهت دریافت مجوز حرفه‌ای اعلام شده است. در روزهای گذشته از سازمان تأمین اجتماعی به عنوان خریدار پرسپولیس یاد شده بود و گفته می‌شد استقلال نیز به وزارت ورزش واگذار می‌شود که حداقل بحث واگذاری سرخ پوشان منتفی شد.

در این میان، واگذاری پرسپولیس به وزارت کار مطرح شد که سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه گفته بود: چنانچه چنین افتخاری داشته باشیم که سهامدار عمده پرسپولیس باشیم، صندوق‌های ما تمام قد استقبال می‌کنند و ما بر این باوریم که این باشگاه‌ها می‌توانند نه تنها خودکفا باشند، بلکه درآمدزا خواهند بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر