گزارش آگهی

آیا همراه مکانیک قابل‌اعتماد است؟

به نظر شما معتبرترین و مطمئن‌ترین مرجع خرید خودرو کجاست؟ احتمالاً کارخانه‌های خودروسازی اولین پاسخی است که به ذهن شما می‌رسد.
آیا همراه مکانیک قابل‌اعتماد است؟
کد خبر : ۵۹۵۴۰

برای فروش خودرو احتمالاً به پلتفرم‌های درج آگهی یا نمایشگاه خودرو فکر می‌کنید؛ اما یک جستجوی کوتاه در مورد روش‌های کلاهبرداری و مشکلات فروش خودرو به این روش‌ها شما را به این نتیجه می‌رساند که پیداکردن مرجع مطمئن در مورد فروش خودرو هم چالش‌های زیادی دارد.

 همراه مکانیک توانسته نامی خوش برای خود دست و پا کند و بنا به دلایل مختلف معتبرترین مرجع خریدوفروش خودرو در کشور است. ممکن است نام همراه مکانیک زیاد به گوشتان خورده باشد یا این‌ور و آن‌ور مطالبی مشابه این مطلب در مورد آن خوانده باشید. درصورت نداشتن تجربه خرید خودرو از همراه مکانیک، احتمالاً برایتان این سؤال پیش می‌آید که اصلاً چرا باید به همراه مکانیک اعتماد کنم؟ در این مطلب 7 ویژگی را بررسی می‌کنیم که همراه مکانیک را قابل‌اطمینان و معتبر کرده‌اند.

دارنده عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده کشور

همراه مکانیک بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده در کشور است؛ چون هیچ خودرویی بدون گذشتن از سد کارشناسی فنی و بدنه در این نمایشگاه آنلاین آگهی نمی‌شود. این خدمت به‌صورت پیش‌فرض برای تمامی خودروهای همراه مکانیک ارائه می‌شود و برای بهره‌مندی از آن نیازی به ثبت درخواست نیست. البته کارشناسی‌کردن خودروها به این معنی نیست که هر خودرویی از سد کارشناسی همراه مکانیک رد می‌شود. تمامی خودروهای این نمایشگاه کمتر از 10 سال عمر دارند و هیچ ایراد فنی و بدنه محرزی ندارند.

آن‌هایی که تجربه خرید خودروی کارکرده دارند و برای پیدا کردن یک خودروی سرحال و تمیز زمان و هزینه زیادی صرف کرده‌اند، قدر این مزیت را به‌خوبی می‌دانند. البته کارشناسی شدن تمامی خودروها همه‌ی ماجرا نیست و همراه مکانیک برای اطمینان بیشتر، برای کارشناسی خودرو به شما ضمانت 7 روزه می‌دهد.

یکی از برترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های دانش‌بنیان کشور

حدود 10 سالی می‌شود که همراه مکانیک پا به عرصه خریدوفروش خودروهای صفر و کارکرده گذاشته است و در این مدت توانسته بیش‌از 300 هزار مشتری راضی داشته باشد. همراه مکانیک یکی از معتبرترین شرکت‌های دانش‌بنیان کشور هم محسوب می‌شود؛ چون موسسان آن تیمی از نخبگان دانشگاهی و متخصصین حوزه خودرو هستند و اعتبار همراه مکانیک باعث شده تا در طول این سال‌ها سرمایه گذاران معتبر و شناخته شده ای با آن همکاری کنند.

همچنین اعتبار همراه مکانیک امکان برقراری ارتباط مستقیم با نمایندگی‌های فروش خودروسازان مختلف را فراهم کرده است. به همین دلیل است که اطلاعات فنی و اقتصادی موجود در مجله همراه مکانیک دقیق و قابل‌اعتماد است. اگر در اطرافتان کسی را دارید که به حوزه خودرو علاقه‌مند است و اخبار آن را دنبال می‌کند، در مورد همراه مکانیک از او بپرسید. بعید است که از حسن شهرت این مجموعه چیزی نشنیده باشد.

کسب تمامی مجوزهای لازم برای خریدوفروش خودرو به‌صورت نقد و اقساط

وقتی وارد نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک می‌شوید، تنوع بالایی از خودروهای صفر، کارکرده، داخلی، خارجی و مونتاژی را می‌بینید. همراه مکانیک مجوز خریدوفروش تمامی آن‌ها به‌صورت نقد و اقساط را دریافت کرده است و همان‌طور که می‌دانید، گرفتن مجوز فروش اقساطی خودرو چندان راحت نیست و به اعتبار بالا و حسن شهرت نیاز دارد.

همچنین فروش اقساطی خودرو به سرمایه زیادی هم نیاز دارد که همراه مکانیک برای تأمین این سرمایه و فراهم کردن شرایط آسان برای خرید اقساطی خودرو، با معتبرترین شرکت‌های لیزینگ خودرو در کشور همکاری می‌کند. تمامی این شرکت‌ها از بانک مرکزی مجوز رسمی دارند و می‌توانید با مراجعه به سایت بانک مرکزی اعتبار مجوز آن‌ها را بررسی کنید و آدرس و شماره تماس آن‌ها را ببینید.

کسب اطمینان از واقعی بودن فروشنده و اصالت خودرو

کارشناسی همراه مکانیک تنها شامل بررسی وضعیت فنی و بدنه خودرو نمی‌شود. درصورتی‌که خودرو از نظر فنی و بدنه تأیید شود و فروشنده قیمت تعیین شده را قبول کند، فرایند احراز هویت و اطمینان از واقعی بودن او آغاز می‌شود. به همین دلیل در همراه مکانیک خبری از دلالی نیست و شما مستقیماً با خود فروشنده طرف می‌شوید.

همچنین مدارک خودرو و اصالت آن نیز توسط کارشناسان همراه مکانیک بررسی می‌شود و این موضوع جلوی مشکلات حقوقی و دردسرهای مربوط به تعویض پلاک، ثبت سند و... را می‌گیرد و خیال شما را از بابت گرفتارنشدن در کلاهبرداری‌های رایج راحت می‌کند.

آیا همراه مکانیک قابل‌اعتماد است؟

همراهی با شما در تمامی مراحل خریدوفروش خودرو

همراه مکانیک در هیچ‌یک از مراحل خریدوفروش خودرو شما را تنها نمی‌گذارد. از لحظه تماس برای هماهنگی بازدید خودرو تا مرحله عقد قرارداد و تعویض پلاک، کارشناسان همراه مکانیک همراه شما هستند و از رعایت مسائل فنی و حقوقی قرارداد اطمینان حاصل می‌کنند. همچنین قراردادهای فروش هم به‌صورت رسمی و در اتوسنتر همراه مکانیک ثبت می‌شود و کارشناسان این شرکت تمام تلاش خود را می‌کنند که فروشنده و خریدار متضرر نشوند. این مزیت خیال آن‌هایی که در زمینه خریدوفروش خودرو تجربه زیادی ندارند را راحت می‌کند.

اعتبارسنجی کوتاه‌مدت و تحویل فوری در فروش اقساطی

متأسفانه کلاهبرداری در زمینه فروش اقساطی خودرو رایج است. همراه مکانیک با کوتاه ‌کردن فرایند اعتبارسنجی و تحویل 24 ساعته خودرو خیال شما را از این بابت راحت می‌کند و بین واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط هم به شما تنفس 2 تا 3 ماهه می‌دهد.

امکان مراجعه به اتوسنتر همراه مکانیک و خریدوفروش حضوری خودرو

برای اطمینان بیشتر از اعتبار همراه مکانیک، می‌توانید آدرس دفتر مرکزی و اتوسنتر همراه مکانیک را خودتان بررسی کنید. همچنین امکان مراجعه حضوری به اتوسنتر همراه مکانیک و مشاهده خودروهای موجود در آن از نزدیک وجود دارد. برای فروش خودرو هم می‌توانید روی این مجموعه حساب کنید و خودروی خود را به‌صورت امانی به آنجا بسپارید.

آدرس دفتر مرکزی همراه مکانیک: خیابان آزادی، خیابان حبیب‌الله، بعد از میدان حسن حسینی، ایستگاه نوآوری شریف، پلاک 56

ساعات فعالیت دفتر مرکزی: 8 تا 20

شماره‌های تماس دفتر مرکزی: 02167632000 - 02191070700

آدرس اتوسنتر همراه مکانیک: تهران، بزرگراه آبشناسان (نیایش)، بین جنت‌آباد و شاهین شمالی، مجموع نیایش مال

ساعات کاری اتوسنتر همراه مکانیک: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹، پنجشنبه ۹ تا ۱۷ و جمعه ۹ تا ۱۶

آدرس وبسایت همراه مکانیک: https://www.hamrah-mechanic.com/

منبع: آیا همراه مکانیک قابل‌اعتماد است؟

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر