حکم اعدام مردی که به زور به یک دختر تجاوز کرده بود شکسته شد

۲۰ شهریور سال ۱۴۰۱ دختر ۲۲ ساله‌ای به نام سحر با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد که مرد میانسالی پس از خوراندن آبمیوه مسموم او را مورد تعرض قرار داده است. حکم اعدام مرد متجاوز صادر شد اما امروز برای دومین بار از سوی دیوان‌عالی کشور شکسته شد تا متهم برای سومین بار محاکمه شود
حکم اعدام مردی که به زور به یک دختر تجاوز کرده بود شکسته شد
کد خبر : ۵۹۵۴۶

حکم اعدام مرد ثروتمندی که متهم است با خوراندن آبمیوه مسموم به دختر جوانی او را مورد آزار و اذیت قرار داده برای دومین بار از سوی قضات دیوان‌عالی کشور شکسته شد تا متهم برای سومین بار محاکمه شود.

 ۲۰ شهریور سال ۱۴۰۱ دختر ۲۲ ساله‌ای به نام سحر با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد که مرد میانسالی پس از خوراندن آبمیوه مسموم او را مورد تعرض قرار داده است.

وی در تشریح ماجرا گفت: می‌خواستم به مطب یک پزشک در خیابان اندرزگو بروم. جلوی مطب مردی که خودروی BMW داشت جلوی پایم توقف کرد و به من پیشنهاد دوستی داد، اما من قبول نکردم. حدود یک ساعت بعد که از مطب بیرون آمدم دوباره او را دیدم که همانجا ایستاده و با دیدن من گفت که منتظرم بوده تا برگردم.

بعد هم از من خواست سوار خودرواش شوم تا مرا به خانه برساند، اما، چون شارژ گوشی‌ام تمام شده بود به بهانه برداشتن شارژر مرا به خانه‌اش برد. من هم که فکر می‌کردم او قصد بدی ندارد به خانه‌اش رفتم و برایم آبمیوه‌ای آورد، اما بعد از خوردن آبمیوه بی‌حال شدم و او به من تعرض کرد، حتی وقتی مقاومتم را دید سرم را به دیوار کوبید و بعد هم تهدیدم کرد به کسی حرفی نزنم.

در ادامه مأموران به ردیابی متهم پرداختند و مرد ۵۰ ساله را ۱۷ روز بعد از این شکایت بازداشت کردند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایران
مجله زندگی
ارسال نظر