بازگشت زخم‌کاری بعد از اتمام گناه فرشته + خلاصه‌ای از فصل سوم

مخاطبان سریال زخم کاری در فصل سوم شاهد چالش‌های جدیدی در شخصیت سمیرا خواهند بود. سمیرا زخمی، رنج‌دیده و خشمگین، در مقابل مالک و سیما قرار می‌گیرد و باید دید که چگونه با این شرایط کنار می‌آید.
بازگشت زخم‌کاری بعد از اتمام گناه فرشته + خلاصه‌ای از فصل سوم
کد خبر : ۵۹۶۲۵

فصل سوم سریال محبوب زخم کاری، با حضور پررنگ جواد عزتی در نقش مالک، مراحل پایانی فیلمبرداری و تدوین را پشت سر می‌گذارد.

تیم تولید فیلیمو در تلاش است تا با نزدیک شدن سریال گناه فرشته به قسمت‌های پایانی، زخم کاری را به کنداکتور پخش خود اضافه کند. برای اطلاع از زمان پخش، اخبار و حواشی، بازیگران و داستان فصل جدید همراه ما باشید

مخاطبان در فصل سوم شاهد چالش‌های جدیدی در شخصیت سمیرا خواهند بود. سمیرا زخمی، رنج‌دیده و خشمگین، در مقابل مالک و سیما قرار می‌گیرد و باید دید که چگونه با این شرایط کنار می‌آید.

فصل اول زخم کاری در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ از طریق فیلیمو منتشر شد و فصل دوم آن نیز از ۱۷ شهریور همان سال روی آنتن رفت. 

هنوز تاریخ دقیق پخش فصل سوم سریال زخم کاری به‌طور رسمی اعلام نشده است. باتوجه‌به اخبار و شایعات منتشرشده، دو احتمال برای زمان پخش این سریال وجود دارد. برخی منابع خبری مدعی هستند که فصل سوم زخم کاری در روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ در فیلیمو منتشر خواهد شد و برخی دیگر از منابع، تاریخ ۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ را برای پخش این سریال در نظر گرفته‌اند.

حواشی مربوط به سریال زخم کاری

فیلیمو پس از ناکامی فصل دوم سریال زخم کاری، برای جبران، فصل سوم این مجموعه را برای نیمه اول سال ۱۴۰۳، پس از پایان سریال گناه فرشته آماده پخش می‌کند.

فیلمبرداری فصل سوم زخم کاری درحال‌حاضر در پروسه انجام است و با حضور پررنگ جواد عزتی در نقش مالک، نویدبخش فصل جذابی برای مخاطبان خواهد بود.

یکی از دلایل اصلی ضعف فصل دوم، چیدمان نامناسب شخصیت‌ها بود که با ورود شخصیت مالک در فصل سوم، می‌توان انتظار داستانی پرماجرا و هیجان‌انگیز را داشت.

خلاصه داستان سریال زخم کاری ۳

فصل سوم سریال زخم کاری با همراهی مالک و سیما، نویدبخش داستانی پرماجرا و هیجان‌انگیز است. این همراهی، نقطه عطفی در مسیر تکمیل شخصیت سمیرا خواهد بود و چهره‌ای جدید از او را به مخاطبان نشان می‌دهد.

سمیرا در فصل‌های گذشته، زخم عمیقی از ناکامی در زندگی عاطفی و از دست دادن دو فرزندش را تجربه کرد. حال او درحالی با مالک روبه‌رو می‌شود که او را در کنار زن دیگری می‌بیند. این تقابل، سمیرا را به مسیری پر از درد و رنج و احتمالاً انتقام خواهد برد

مخاطبان در فصل سوم شاهد چالش‌های جدیدی در شخصیت سمیرا خواهند بود. سمیرا زخمی، رنج‌دیده و خشمگین، در مقابل مالک و سیما قرار می‌گیرد و باید دید که چگونه با این شرایط کنار می‌آید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر