این خودرو ایرانی در کارخانه ۷۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر است

بر این اساس تارا اتوماتیک ارتقا یافته ایران خودرو به ۱ میلیارد و ۱۸۰میلیون تومان رسید که رشد ۲۵ میلیونی در روز‌های اخیر داشت.
این خودرو ایرانی در کارخانه ۷۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر است
کد خبر : ۵۹۷۰۲

تارا، یکی از محصولات شرکت ایران‌خودرو، با طراحی جذاب و مدرن، مصرف سوخت کم، فضای داخلی بزرگ و راحت، کنترل پایداری و عملکرد برتر در برابر شرایط جاده‌ای مختلف، به عنوان یک خودرو مطرح است. همچنین این خودرو دارای تکنولوژی‌های مدرنی همچون سیستم‌های هشدار دهنده تصادف، کنترل فرمان الکترونیکی، سیستم صوتی پیشرفته و دیگر امکانات رفاهی است که تجربه‌ی رانندگی را برای کاربر خود فراهم می‌کند.

البته ویژگی‌های دیگری نظیر نویز پایین در خودرو، سیستم تهویه هوا مناسب در هوای گرم و سرد، استفاده از ترمز‌های ضد قفل، و ترمز‌های دیسکی هم در تارا موجود هستند که به بهبود عملکرد خودرو و افزایش ایمنی راننده و سایر مسافران نیز کمک می‌کنند. آخرین قیمت خودرو تارا برای امروز به شرح زیر است. بر این اساس قیمت تارا اتوماتیک جدید ۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان شد.

قیمت تارا صفر در بازار

بر این اساس تارا اتوماتیک ارتقا یافته ایران خودرو به ۱ میلیارد و ۱۸۰میلیون تومان رسید که رشد ۲۵ میلیونی در روز‌های اخیر داشت. تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۹۵۰ میلیون تومان شد.

همچنین تارا اتومات ۱۴۰۱ در بازار ۹۲۰ میلیون قیمت خورد این مدل‌ها نیز ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشتند. ​ قیمت تارا دنده‌ای ارتقا یافته به ۸۵۰ میلیون تومان رسید. قمیت تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۸۰۵ میلیون شد. ​

قیمت تارا در کارخانه

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تارا دنده‌ای نیز ۳۹۴ میلیون تومان بوده است. ایران خودرو دو مدل تارای جدید هم معرفی کرده است که بر این اساس تارا اتوماتیک V ۴ LX سدان جدید ایران خودرو در نمایندگی ۶۸۵ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده‌ای v ۱پلاس نیز ۵۸۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودروی دنده‌ای ساخت داخل بازار به شما می‌رود! با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو تارا به دست خواهید آورد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر