گزارش آگهی

شرایط جدید فروش اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی اسفند1402

با وجود شرایط خرید خودروی اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی، حتی در آخرین ماه فصل زمستان هم می‌توانید به فکر خرید ماشین‌های فیدلیتی و دیگنیتی باشید.
شرایط جدید فروش اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی اسفند1402
کد خبر : ۵۹۹۳۰

همین یک ماه پیش یعنی بهمن 1402، بهمن موتور اعلام کرد که عرضه دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی آغاز می‌شود؛ اما بدون فروش اقساطی. اگر فرصت را از دست دادید، اکنون با گذشت یک ماه، این شرایط در مجموعه دیگری برقرار است؛ به‌ویژه برای افرادی که به‌دنبال سرمایه‌گذاری روی ماشین با پرداختی اقساطی‌اند. در ادامه، توضیح کاملی درباره جدیدترین شرایط خرید دیگنیتی و فیدلیتی با پرداخت چندین قسط آمده است.

شرایط فروش اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی شامل چه کسانی می‌شود؟

معمولا هر فرد بالای 18 سال که فاقد هر نوع چک برگشتی باشد، می‌تواند از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی و فیدلیتی بهره‌مند شود. آنچه که شرایط خرید فروش اقساطی این خودروهای چینی را ویژه کرده، پرداخت در اقساط بلندمدت است. اگر راه درآمدی دارید و با بازپرداخت بلندمدت هزینه ماشین کنار می‌آیید، این راه به‌صرفه است. در ضمن افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری مطمئن خودرو قبل از هر نوع گرانی هستند، این شرایط شامل آن‌ها هم می‌شود.

از بین خودروهای گران‌قیمت، چرا روی خرید اقساطی دیگنیتی سرمایه‌گذاری کنیم؟

دیگنیتی و فیدلیتی، خودروهایی در کلاس کراس‌اور هستند و تولیدکننده‌های چینی، آن‌ها را روانه بازار کرده‌اند. در عین ارزشمند بودن، طراحی جدید ظاهر این دو، به سبک خودروهای آمریکایی است. طراحی خمیده بدنه برای ظاهر بیرونی و متریال باکیفیت و چرم‌های مستحکم برای ظاهر درونی اتاقک از جمله مزیت‌های برتری دیگنیتی در مقایسه‌با سایر خودروهای چینی در ایران است. برگ برنده‌ای که فیدلیتی نسبت‌به دیگنیتی دارد، به دو برابر بودن فضای صندوقش برمی‌گردد.

درباره امکانات ایمنی و فیدلیتی باید گفت هرچه برای محافظت از سرنشین‌ها طی رانندگی لازم بوده در این خودروها رعایت شده است. سیستم کنترل کشش، سیستم توزیع الکتریکی نیرو ترمز، سیستم‌های کمکی ترمز و ترمز ضد قفل، همگی برای ایجاد شرایط بهتر به‌منظور رانندگی بدون استرس قرار دارند. این امکانات در دیگنیتی و فیدلیتی در مقایسه‌با خودرویی مثل پراید، واقعا کارکرد خوبی را به موتور می‌دهد.

علاوه‌بر موارد گفته شده، خودروی دیگنیتی، آپشن‌های متعددی دارد که هم جوان‌پسند است و هم خانواده‌های ایرانی از آن استقبال کرده‌اند. سقف پانوراما، گرمکن صندلی، ترمز پارک برقی، هشداردهنده عدم رانندگی، کنترل کروز و دوربین 360 درجه، قابلیت‌های متعددی را به دیگنیتی می‌دهد که کمتر خودرویی، همه آن‌ها را با هم دارد.

 فیدلیتی بخریم یا دیگنیتی؟

تجربه حضور در بازار نشان داده که همانند سال 1401، خودروی فیدلیتی در بازار نسبت‌به دیگنیتی گران‌تر است. در صورتی که شرایط فروش اقساطی فیدلیتی و هزینه بازپرداخت اقساطش را دارید، این ماشین را انتخاب کنید؛ چون که در بازار، امکان فروش آن با قیمت بیشتر وجود داشته و بازار کشش دارد. در صورتی که هزینه پیشنهادی شما، کمتر از رنج قیمتی فیدلیتی بوده، استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی هم انتخابی اقتصادی و کمک‌کننده است. البته که از دید طراحی ظاهری، انتخاب یکی از این دو خودرو به سلیقه شما بستگی دارد.

از نظر خریداران، شرایط فروش فیدلیتی و دیگنیتی با اقساط بلندمدت، یک مزیت مهم دارد. معطل نماندن پول و عدم اتلاف وقت برای مالک شدن یک خودرو، این موقعیتی است که به لطف جدیدترین شرایط فروش اقساط فیدلیتی و دیگنیتی زمستان 1402 برای متقاضیان بالای 18 سال برقرار است.

جدیدترین شرایط فروش اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی چیست؟

شرایط فروش اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی در هر مجموعه‌ای برقرار نیست؛ چرا که تنها شمار کمی از مجموعه‌های معتبر می‌توانند این شرایط ویژه را برای متقاضیان فراهم کنند. فرنام خودرو از آن مجموعه‌های معتبر است که با سال‌ها فعالیتش توانسته در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو در کشور، خودش را ثابت کند.

از مزیت‌های انتخاب فرنام خودرو در ارائه شرایط فروش اقساطی فیدلیتی این است که اقساط بلند مدت دارد و سند خودرو به نام متقاضی ثبت می‌شود. برای تعیین هزینه بازپرداخت، کارشناسان این مجموعه، منعطف‌ترین شرایط را در نظر می‌گیرند تا خریدار در چارچوب قوانین فرنام خودرو بتواند این هزینه را به صورت ماهیانه پرداخت کند.

در روش کلی، مواردی مانند مقدار پیش پرداخت، مقدار اقساط و بازه پرداختی اقساط بعد از گفتگو با متقاضی تعیین شده و طبق توافق در قرارداد نوشته می شود. متقاضی پیش از ثبت درخواست و گفت‌وگو با مجموعه فرنام خودرو می‌بایست بداند که تعداد بازپرداختی‌ها برای هر کدام از خودروهای فیدلیتی یا دیگنیتی نمی‌تواند بیشتر از 30 قسط باشد. پس فقط با در نظر گرفتن مبلغ بازپرداختی معین و مناسب می‌توان از شرایط فروش اقساطی فیدلیتی و دیگنیتی بهره‌مند شد.

مراحل استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی و فیدلیتی

هر متقاضی قبل از استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی و فیدلیتی می‌بایست قیمت فعلی خودرو را استعلام کند. برای استعلام قیمت می‌توان به یکی از دو صورت حضوری یا تماس با کارشناسان فروش با شرکت فرنام خودرو ارتباط برقرار کرد. خریدار برای ارتباط با فرنام خودرو به سایت این مجموعه به نشانی farnamkhodro.com می‌بایست برود یا به آدرس تهران، اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی مراجعه کند.

در صورتی که متقاضی، شرایط گفته شده را داشت، می‌‌تواند برای تحویل مدارک اقدام کند. خریدار براساس اعلام مجموعه، لیست مدارک زیر را می‌بایست ارائه کند:

  • مدارک هویتی و شخصی

  • مدارک شغلی و حقوقی

  • مدارک سکونتی فرد

اگر طبق این لیست، مدارک تحویل داده شده و مبلغ اولیه پرداخت شده باشد، خودرو در همان روز به مشتری ارائه می‌شود. در ادامه به منظور پرداخت اقساط لازم است چک صیادی و اعتبار بانکی فرد توسط سیستم بانکی تایید شود. باید دقت داشت که این چک‌ها برای اقساط می‌تواند به نام متقاضی یا فرد دیگری باشد.

اطلاعات لازم برای آشنایی با فرنام خودرو را در ادامه می‌خوانید:

این شرکت ایرانی با فراهم کردن شرایط فروش اقساطی دیگنیتی، فیدلیتی، سوزوکی، هایما و سایر محصولات دو گروه ایران خودرو و سایپا توانسته تا همه متقاضیان را با بازپرداخت اقساط به خودروی دلخواه‌شان برساند. همچنین در نظر داشته باشید که اکثر خودروهای تولید شده در گروه‌های تولیدی کرمان موتور، گروه بهمن، ایران خودرو، سایپا و ماشین‌های وارداتی در شرکت فرنام خودرو به صورت اقساط بلندمدت به فروش می‌رسد. متقاضی برای اطلاع از شرایط، کافی است که با کارشناس‌های مجموعه تماس گرفته یا حضوری مراجعه کند.

ادرس: اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

شماره تماس: 02177091218

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر