حسرت همیشگی برای رونالدو با یک اشتباه

کریستیانو رونالدو با النصر پر قدرت نیز نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا پیشروی کرده و به جام برسد. جدایی از رئال برای او عاقبت خوشی نداشت.
حسرت همیشگی  برای رونالدو با یک اشتباه
کد خبر : ۶۰۱۳۷

آخرین جام مهم و ارزشمند رونالدو در یوونتوس بود. در آخرین فصل حضور او در بیانکونری که جام حذفی را بردند. درست است که او چند ماه پیش با النصر فاتح جام عربی شد، اما این هرگز یک جام قابل توجه نیست.

در سال ۲۰۱۸ و پس از فتح لیگ قهرمانان با رئال در کی‌یف، رونالدو اعلام کرد که از رئال خواهد رفت. اختلاف بر سر رقم دستمزد باعث شد تا رئال مادرید او را در فهرست فروش بگذارد و فوق ستاره با ۱۱۲ میلیون یورو راهی یوونتوس شد.  

او در یووه، اسکودتو را برد، ولی دستش از لیگ قهرمانان کوتاه ماند. سال اول در یک چهارم نهایی و در دو فصل بعدی با یووه در یک هشتم نهایی حذف شد. با منچستریونایتد در فصل ۲۲-۲۰۲۱ بازهم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بیرون رفت و در فصل ۲۳-۲۰۲۲ نیز در مرحله گروهی کنار رفتند. در فصل جاری هم او با النصر نتوانست از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فراتر برود.

بعد از جدایی از رئال، رونالدو دیگر رنگ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را ندید و در آسیا نیز ناکام ماند. در این مقطع رئال در سال ۲۰۲۲ توانست فاتح لیگ قهرمانان شود و در واقع بدون او توانسته مسیرش را ادامه دهد. حسرتی که برای همیشه با رونالدو خواهد ماند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش3
مجله زندگی
ارسال نظر