اشتباهات رایج در پوشیدن لباس مشکی

مشکی یک رنگ همه کاره، جذاب و کاربردی است که در مد و استایل جایگاه ویژه‌ای دارد و حدود ۴۰ درصد از لباس‌های موجود در کمد لباس هر فرد را تشکیل می‌دهد.
اشتباهات رایج در پوشیدن لباس مشکی
کد خبر : ۶۰۱۹۶

، رنگ مشکی نور را به خود جذب می کند و اندام شما را لاغرتر نشان می دهد. با این حال، بعضی از افراد در پوشیدن لباس مشکی دچار اشتباهاتی می شوند که در نهایت لباس مشکی آنها جذابیت خود را از دست می دهد و استایلشان را نازیبا می کند. اگر شما هم به پوشیدن لباس های مشکی علاقه دارید، توصیه می کنیم در هنگام پوشیدن آن مرتکب این اشتباهات نشوید:

1- ست کردن لباس مشکی و سرمه ای

مشکی و سرمه ای دو رنگ بسیار تیره اند که بسیار به همدیگر نزدیک هستند و زمانی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند، کنتراست کافی ایجاد نمی کنند و جذابیت استایل شما را بر هم می زنند. اگر به رنگ آبی علاقه دارید، توصیه می کنیم لباس مشکی خود را با یک لباس به رنگ آبی سلطنتی یا آبی آسمانی ست کنید.

2- استایل سرتا پا مشکی

پوشیدن لباس سر تا پا مشکی به ویژه در آقایان مسن، موجب پیرتر به نظر رسیدن آنها می شود. از طرفی چین و چروک های پوست را بیشتر نمایان کرده و شما را خسته و بی حال نشان می دهد. بنابراین پیشنهاد می کنیم از کیف، روسری و اکسسوری های رنگارنگ برای جذابیت بخشیدن به استایل خود استفاده کنید.

3- پوشیدن لباس مشکی به دلایل اشتباه

بسیاری از افراد به ویژه خانم ها برای لاغرتر نشان دادن اندام خود و یا هماهنگی آسان لباس با سایر رنگ ها، به سراغ لباس مشکی می روند. در حالی که رنگ مشکی نشان دهنده ظرافت، جدیت و اقتدار است. سعی کنید با انتخاب ترکیب رنگ مناسب، پیام درستی را منتقل کنید. به عنوان مثال قرمز می تواند نشان دهنده اشتیاق باشد، در حالی که رنگ زرد نشان دهنده خوش بینی است، سبز هماهنگی و ثروت را نشان می دهد و آبی می تواند نشان دهنده اعتماد باشد.

4- بی توجهی به لوازم جانبی

اکسسوری‌ها می‌توانند هر استایلی را جذاب تر کنند. اما در هنگام پوشیدن لباس مشکی بیشتر اهمیت خود را نشان می دهند. کمبود اکسسوری ها موجب می شود استایل شما را ناقص و کسل کننده به نظر برسد. لباس های مشکی فرصت بیشتری را برای درخشش اکسسوری ها فراهم می کنند. شما می توانید با استفاده از یک کمربند، کلاه، کیف دستی، گردنبند یا گوشواره استایل زیباتری خلق کنید.

5- نادیده گرفتن بافت

ترکیب بافت‌های مختلف می توانید جذابیت استایل شما را دوچندان کند. سعی کنید بافت های متضاد را هدف قرار دهید. به عنوان مثال، یک تاپ مخملی مشکی را با یک شلوار جین مشکی یا یک روسری ساتن را با یک تی شرت نخی مشکی ست کنید.

6- ترکیب سایه های ناهماهنگ

مشکی تن ها و سایه های مختلفی دارد که برخی از آنها گرم و برخی دیگر سرد هستند، همچنین برخی سبک و برخی عمیق هستند. قرار گرفتن انواع سایه های مشکی در کنار یکدیگر می تواند موجب ناهماهنگ به نظر رسیدن استایل شما می شود. استایلیست ها توصیه می کنند که اگر می خواهید از لباس ها و اکسسوری های مشکی در کنار یکدیگر استفاده کنید، مطمئن شوید که ته رنگ یکسانی داشته باشند.

7- عدم توجه به تیپ بدنی

در صورتی که به شکل استراتژیک و خاص از رنگ مشکی در استایل خود استفاده کنید، می تواند به یک رنگ جذاب جهانی تبدیل شود. اگر بدنی گلابی شکل با باسن بزرگ دارید، سعی کنید با پوشیدن یک پیراهن یا تیشرت رنگی در قسمت بالاتنه بیشتر جلب توجه کنید و از یک دامن یا شلوار مشکی استفاده کنید. اگر بالاتنه بزرگی دارید، پیشنهاد می کنیم بالاتنه را با یک لباس مشکی بپوشانید و در قسمت پایین تنه از یک لباس رنگی استفاده کنید. اگر اندام شما سیبی شکل است، می توانید از لباس های سرتاپا مشکی استفاده کنید و استایل خود را با اکسسوری های جذاب و رنگارنگ زیباتر کنید.

 

منبع:راهنماتو 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر