گزارش آگهی

بهترین سایت ها برای خرید اقساطی

خرید اقساطی آنلاین یکی از روش‌های جذاب خرید است. اما باید به یک موضوع مهم توجه اساسی داشت.
بهترین سایت ها برای خرید اقساطی
کد خبر : ۶۰۴۰۵

 این موضوع مهم شناخت بهترین سایت‌های خرید اقساطی است. در حال حاضر سایت‌های زیادی وجود دارند که خدمات خرید اقساطی را ارائه می‌دهند؛ اما باید صادقانه بگوییم که خدمات بسیاری از آنها کیفیت لازم را ندارد. این دردسرها باعث شده است که شناخت بهترین سایت‌های برای خرید اقساطی امری ضروری باشد. به خصوص برای شما کاربرانی که به خرید اقساطی عادت دارید. با توجه به این موضوع ما در اینجا به معرفی چند نمونه از بهترین سایت‌های خرید اقساطی پرداخته‌ایم. این سایت‌ها جزء سایت‌هایی هستند که با digipay نیز قرارداد همکاری بسته‌اند و امنیت بسیار بالایی دارند.

سایت‌هایی که طرف قرارداد دیجی‌پی هستند

دیجی‌پی با بسیاری از سایت‌های قرارداد همکاری بسته است. این قرارداد همکاری برای آن است که شما بتوانید از این سایت‌ها خرید اقساطی انجام دهید. در واقع شما ابتدا از دیجی‌پی تقاضای وام می‌کنید. وقتی با وام شما موافقت شد در این صورت می‌توانید خرید خود را از سایت‌هایی که در ادامه معرفی کرده‌ایم انجام دهید.

حالا که به موضوع وام اشاره شد بد نیست بدانید که وام دیجی‌پی بدون نیاز به ضامن و تنها با ارائه چک یا سفته الکترونیکی به همه متقاضیان 18 تا 70 سال اعطا می‌شود. نحوه دریافت یا ثبت نام این وام نیز از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی یا مراجعه حضوری به شعب بانکی مشخص شده در سایت و نیز مراجعه به سایت دیجی‌پی امکان‌پذیر است. امکان هر یک از این روش‌ها بستگی به خود شما دارد.

بهترین سایت‌های خرید اقساطی

سایت‌هایی که برای خرید اقساطی جزء بهترین‌ها هستند شامل سایت‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین متنوع هستند. این سایت‌ها محصولات مختلفی را ارائه می‌دهند. از طلا و لوازم دیجیتال گرفته تا مواد غذایی. حتی برخی از سایت‌ها خدمات پزشکی، ورزشی و آموزشی نیز ارائه می‌دهند. اما برای آنکه کار شما را برای شناخت بهتر و دقیق‌تر، آسان‌ کنیم لیست سایت‌ها را بر حسب محصولاتی که ارائه می‌دهند تفکیک و معرفی کرده‌ایم.

کالاها و محصولات دیجیتال

اگر به دنبال کالاهای خوب دیجیتال هستید سایت‌های زیر جزء بهترین‌ها هستند:

موبایل 140

این سایت انواع محصولات دیجیتال را در مدل‌ها و برندهای متفاوت عرضه می‌کند. گوشی، تبلت، اسمارت واچ، هدفون و هندزفری، لپ تاپ و کامپیوتر تنها برخی از کالاهایی هستند که توسط این سایت عرضه می‌شوند. جالب است بدانید موبایل 140 محصولات خانگی دیجیتال نیز دارد. جاروبرقی رباتیک از جمله این لوازم است.

دیجی لند

محصولات سایت دیجی لند نیز تقریبا مشابه موبایل 140 است. با این تفاوت که در این سایت خبری از لوازم خانگی دیجیتال نیست.

فراکو

در سایت فراکو نیز می‌توانید محصولاتی همچون لپ تاپ، تبلت، گوشی، کنسول بازی و لوازم جانبی را مشاهده کنید.

هامابای

سایت هابامای نیز محصولاتی مشابه موبایل 140 ارائه می‌دهد. با این تفاوت که در این فروشگاه لوازم دیجیتال مربوط به حوزه سلامت و زیبایی نیز عرضه می‌شود.

دوربین مارکت

در سایت دوربین مارکت همانطور که از نام آن مشخص است انواع دوربین‌ها عرضه می‌شود.

بانی نو

سایت بانی نو نیز محصولات دیجیتال عرضه می‌کند؛ اما اکثر محصولات آن مختص لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ و... است. البته در این سایت می‌توانید در کنار لوازم جانبی، گوشی‌ها و لپ تاپ‌های خوبی نیز پیدا کنید.

تهران اسپیکر

سایت تهران اسپیکر بیشتر بر روی محصولات اسپیکر مانند هدفون، هندزفری و... متمرکز است.

زیترو

سایت زیترو نیز محصولات و دستگاه‌های دیجیتال همچون لپ تاپ، تبلت، کنسول بازی و... را عرضه می‌کند.

رایحه دل انگیز کوثری

سایت رایحه دل انگیز کوثری نیز تامین کننده جدیدترین مدل‌ها از معتبرترین برند‌های کالای دیجیتال ، لوازم جانبی موبایل و تبلت است.

دیجی کالا یوزد

اگر به هر دلیلی تمایل دارید لوازم دیجیتال خود را از میان محصولات کارکرده انتخاب کنید، دیجی کالا یوزد بهترین گزینه برای شما است.

مد و پوشاک

اگر به صنعت پوشاک و مد علاقه دارید و بخش مهمی از خریدهای شما به پوشاک تعلق دارد؛ سایت‌های زیر گزینه مناسبی برای شما هستند:

بانی مد

سایت بانی مد ارائه دهنده انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه است. پوشاک این سایت مختص تمامی فصل‌ها است.

ایران تایمر

اکسسوری‌هایی همچون ساعت طرفداران زیادی دارند. اگر شما نیز یکی از طرفداران این نوع اکسسوری هستید، حتما برای یک بار هم که شده است به ایران تایمر سر بزنید.

دیوید جونز

اگر طرفدار برند خوب دیوید جونز هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از انواع کیف‌ها و کفش‌های این سایت بازید داشته باشید..

کفش سعیدی

فروشگاه کفش سعیدی نیز همانطور که از نام آن مشخص است عرضه کننده انواع کفش‌های زنانه، مردانه و بچه گانه است.

لیو پلاس

در رابطه با محصولات لیو پلاس نمی‌توان با قاطعیت نظر داد؛ زیرا انواع متنوعی از محصولات را می‌توان در این سایت مشاهده کرد. از ملزومات سفر، ورزش و مدرسه گرفته تا ماگ‌ها و...

چرم آرا

محصولات و لوازم چرم در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد. در ایران نیز چرم جایگاه خاصی دارد. اگر به پوشاک چرم علاقه دارید در چرم آرا می‌توانید مدل‌های خوبی را پیدا کنید.

پرگاس

فروشگاه پرگاس نیز ارائه دهنده انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و... است.

سلامت و زیبایی

آیا تصور می‌کردید روزی برسد که بتوان خدمات سلامت و زیبایی را نیز به صورت کاملا قسطی انجام داد؟ بله، با میخک و حال می‌توانید:

حال

سایت حال ارائه دهنده انواع خدمات پزشکی است.

میخک

سایت میخک نیز یک سایت خوب برای خدمات دندانپزشکی است.

خانه و آشپزخانه

لوازم خانه و آشپزخانه نیز یکی از بخش‌های پرطرفدار است. البته در بسیاری از موارد نیز خرید لوازم خانگی ضرورت دارد. اگر می‌خواهید لوازم جدیدی برای خانه خود تهیه کنید و یا لوازم قدیمی (از جمله یخچال، تلویزیون و...) را تعویض کنید می‌توانید از سایت‌های زیر کمک بگیرید:

  • ایکس ویژن
  • رخسان
  • ایکیا خونه
  • بی‌مکث
  • کالای خونه
  • اسنوا
  • دوو
  • بست
  • تی سی ال

خدمات

منظور از خدمات شامل هر گونه خدمات تعمیری و یا حتی خدمات اجاره خودرو و ساختمان است. اگر به این نوع خدمات نیاز دارید می‌توانید از سایت‌های زیر کمک بگیرید:

سپریس

سایت سپریس سیستم اجاره خودرو به صورت آنلاین است.

سلام ساختمان

با سلام ساختمان می‌توانید از انواع خدمات کابینت‌سازی، کمد دیواری و.... برخوردار شوید.

مالی سرا

سایت مالی سرا ارائه دهنده آموزش‌های معتبر آکادمیک، حرفه ای و عمومی در حوزه‌های مالی و حسابداری است.

استادکار

سایت استادکار نیز خدمات مختلف ساختمان از نظافت گرفته تا تاسیسات؛ تعمیر و اسباب کشی، بازسازی و دکوراسیون و... را ارائه می‌دهد.

گردشگری

احتمالا بخش گردشگری نیز یکی از بخش‌هایی است که کمتر کسی از ما تصور می‌کرد که بتوان آن را قسطی انجام داد. اما این موقعیت هم اکنون برای همه فراهم شده است. در حال حاضر سایت‌های زیر ارائه دهنده خدمات مختلف گردشگری (خرید انواع بلیط‌ها، رزرو انواع اقمتگاه‌ها و...) به صورت قسطی هستند.

  • جاباما
  • سفر مارکت
  • کارناوال
  • سفرو

سوپر مارکت

معمولا همه شما با محصولات سوپر مارکت آشنا هستید. اکثر محصولات سوپر مارکت‌ها به مواد غذایی اختصاص دارد. اگر می‌خواهید مواد غذایی خود را نیز به صورت قسطی خریداری کنید، دیجی کالا جت و بارادلند را همیشه به خاطر بسپارید.

طلا و جواهرات

جواهرات یکی از ابزارهای زینتی و سرمایه گذاری هستند. اگر به طلا و جواهرات نیز علاقه دارید می‌توانید به سایت‌های زیر مراجعه کنید:

  • هماتیت گلد
  • تاج گالری
  • کیا گالری
  • ساویس

فروشگاه

منظور از فروشگاه، مکانی است که انواع مختلف محصولات و کالاها را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال فروشگاه‌های بزرگ و متنوع برای خرید هستید، دیجی کالا و تخفیفان جزء بهترین‌ها هستند. دیجی کالا را که به احتمال زیاد همه شما می‌شناسید. درباره تخفیفان نیز باید بگوییم این فروشگاه ارائه دهنده تخفیف برای انواع کالاها و خدمات است.

ورزش و سرگرمی

ورزشکاران در هر کشوری جایگاه خاص خود را دارند. هر فردی که می‌خواهد به صورت حرفه‌ای ورزش کند قطعا به لوازم ورزشی حرفه‌ای نیز نیاز دارد. ما می‌دانیم لوازم ورزشی حرفه‌ای گرانقیمت هستند؛ اما خوشبختانه سایت‌های ایران اسپورتر و کوهشید انواع لوازم ورزشی را به صورت قسطی عرضه می‌کنند.

ایران اسپورتر

سایت ایران اسپورتر انواع مختلف لوازم ورزشی را ارائه می‌کند.

کوهشید

برخلاف ایران اسپورتر، لوازم ورزشی کوهشید بیشتر مختص لوازم کوهنوردی است.

یادگیری و آموزش

در نهایت آنکه اگر می‌خواهید از خدمات آموزشی نیز به صورت قسطی استفاده کنید احتمالا سایت‌های زیر بتوانند کمک‌کننده باشند:

خنیاگر

همانطور که می‌توان از نام خنیاگر حدس زد، این سایت مختص آموزش‌های مربوط به موسیقی است.

داستان من

سایت داستان من خود را اینگونه معرفی کرده است: ««داستان من» محصولی نوآورانه است که با پیوند قصه گویی، هنر و تکنولوژی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در تجربه خلق یک کتاب داستان اختصاصی برای کودک خود مشارکت کنید و او را قهرمان کتاب اختصاصی خودش کنید.»

ابرکلاس

اگر بخواهیم ابرکلاس را خیلی مختصر معرفی کنیم باید بگوییم: مدرسه المپیاد آنلاین

آشپزشو

از نام آشپزشو نیز می‌توان حدس زد که این سایت مختص آموزش آشپزی است.

با دیجی‌پی نگران هزینه‌ها نباشید

همانطور که مشاهده کردید سایت‌های زیادی برای خرید قسطی وجود دارند که هر کدام در نوع خود بی‌نظیر هستند. حالا که با سایت‌های مختلف خرید اقساطی آشنا شدید با تقاضای وام و دریافت آن، خرید خود را به آسانی و با خیال راحت آغاز کنید. جهت دریافت اعتبار خرید اقساطی به سایت mydigipay.com مراجعه و یا از طریق لینک زیر اقدام کنید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر