واکنش لژیونر ایرانی به قرار گرفتن در لیست جدید قلعه نویی

محمد قربانی درمورد آخرین وضعیت خود در تیم فوتبال اورنبورگ روسیه، اظهار داشت: پس از صحبت بین باشگاه سپاهان و اورنبورگ کار‌های انتقال من انجام شد.
واکنش لژیونر ایرانی به قرار گرفتن در لیست جدید قلعه نویی
کد خبر : ۶۰۵۲۷

هافبک تیم اورنبورگ روسیه به حضور در لیست جدید تیم ملی واکنش نشان داد.

 محمد قربانی درمورد آخرین وضعیت خود در تیم فوتبال اورنبورگ روسیه، اظهار داشت: پس از صحبت بین باشگاه سپاهان و اورنبورگ کارهای انتقال من انجام شد. یک ماه است در خدمت باشگاه روسی هستم و ۲ بازی هم برای این تیم انجام دادم. یک گل هم برای اورنبورگ زده‌ام که لطف خدا بود. در اولین بازی فیکس خود، اولین بازی را به ثمر رساندم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درپاسخ به این سوال که آیا می‌تواند از باشگاه روسی به آرزوهایش برسد، گفت: قطعا هر بازی به من کمک می‌کند. هدف من هم از انتخاب لیگ روسیه پیشرفت کردن برای رسیدن به تیم‌های بزرگ‌تر بود. تمام تلاش خود را می‌کنم در این کشور عملکرد خوبی از خود به جع بگذارم و با برآورده کردن انتظارات به اهداف خود برسم.

هافبک لژیونر فوتبال کشورمان درواکنش به این موضوع که آیا انتظار داشت در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌ها قرار بگیرد، توضیح داد: به نظر امیر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم. جام ملت‌ها تمام شد و امیدوارم در ادامه راه عملکرد مثبتی برای تیم ملی داشته باشم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر