مرد سال فوتبال ایران را انتخاب کنید

در سالی که گذشت فوتبال ایران مثل همیشه ستاره‌های پر فروغی داشت که در لیگ برتر درخشیدند و در اروپا نگاه‌ها را به خودشان معطوف کردند.
مرد سال فوتبال ایران را انتخاب کنید
کد خبر : ۶۰۷۵۰

 سال 1402 به کام پرسپولیسی‌ها بود که موفق شدند در پایان سه جام (لیگ برتر، جام حذفی، سوپر کاپ) را بالای سر ببرند. اما به غیر از ستاره‌های پرسپولیس بازیکنان دیگری نیز در لیگ برتر درخشان ظاهر شدند و خارج از مرزها نیز همچنان علاقمندان به فوتبال با استرس و هیجان بالا نمایش لژیونرها را هفته به هفته دنبال کردند.

در سالی که تیم ملی تا آستانه شکستن طلسم ناکامی چندین دهه‌ای در جام ملت‌های آسیا پیش رفت، بازیکنان دیگری هم بودند که می‌توانستند در فهرست مرد سال فوتبال ایران قرار بگیرند، اما در نهایت کارشناسان "ورزش‌ سه"، به 11 نام زیر رسیدند.

انتقال هیجان انگیز سردار آزمون از لورکوزن به آ اس رم فصل تازه‌ای را در زندگی ورزشی این ستاره فوتبال ایران باز کرد و در شرایطی که تیم آلونسو با خرید یک مهاجم نیجریه‌ای راه خود را به سوی مسیر جدید باز می‌کرد رمی‌ها نیز با استقبالی گرم او را در آغوش خود گرفتند .

سردار تبدیل به سومین بازیکن ایرانی در تاریخ سری آ شد و البته به تیم مهم‌تری از لژیونرهای قبلی رفت تا در خط حمله تیم بازی کند که سرمربی مشهوری به نام مورینیو را داشت.  او در سال گذشته در تیم ملی یکی از بهترین‌ها و یکی از گلزن‌ترین‌ها بود و توانست با عبور از کریم باقری افسانه‌ای دومین گلزن ملی تاریخ بشود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر