مرد بی‌خانمان ۳ نفر را کشت و بعد تسلیم شد

آندره گوردون ۲۶ساله که مدتی بود بین بی‌خانمان‌ها زندگی می‌کرد و جا و مکان مشخصی نداشت با انگیزه‌ای که هنوز مشخص نشده، جنایت هولناکی را رقم زد.
کد خبر : ۶۰۸۲۷

مرد بی‌خانمان آمریکایی بعد از کشتن ۳نفر و ایجاد رعب و وحشت در فیلادلفیا، تسلیم پلیس شد.

به‌گزارش الجزیره، روز شنبه گذشته آندره گوردون ۲۶ساله که مدتی بود بین بی‌خانمان‌ها زندگی می‌کرد و جا و مکان مشخصی نداشت با انگیزه‌ای که هنوز مشخص نشده، جنایت هولناکی را رقم زد.

آندره آن روز را با سرقت یک وسیله نقلیه در فیلادلفیا آغاز کرد و حدود ۶۵کیلومتر به‌سوی حومه شهر رانندگی کرد تا به خانه نامادری‌اش رسید. او پس از ورود به این خانه، نامادری ۵۲ساله خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و بعد سراغ خواهر ۱۳ساله خود رفت و او را نیز هدف گلوله قرار داد و از پای درآورد. ۳نفر دیگر ازجمله یک کودک خردسال که در خانه بودند، خود را مخفی کردند و آندره به‌دنبال آنها می‎گشت تا اینکه یکی از آنها مخفیانه پلیس را در جریان این حمله مرگبار قرار داد. تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند و خانه را محاصره کردند و از آندره خواستند که خود را تسلیم کند.

مرد مسلح اما دور از چشم پلیس توانست فرار کند و وارد یکی از خانه‌های همسایه شود. او در آنجا یک زن ۲۵ساله که مادر 2 کودک خردسال بود را به قتل رساند و به سرعت گریخت.

وی سپس وارد یک فروشگاه شد و از آنجا سرقت و یک مرد ۴۴ساله را زخمی کرد و سوار بر یک خودروی دزدی به فرارش ادامه داد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر