پخش سریال نون‌خ بعد از تعطیلات نوروز + خلاصه داستان

سعید آقاخانی، کارگردان و بازیگر در این فصل از نون خ بیان کرد: فصل جدید نون خ اولین سریال جاده‌ای رسانه ملی است که لوکیشن ثابت ندارد.
پخش سریال نون‌خ بعد از تعطیلات نوروز + خلاصه داستان
کد خبر : ۶۰۹۹۲

فصل پنجم «نون خ» با بازی سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی قرار است بعد از شب‌های قدر (۱۵ فروردین ۱۴۰۳) روی آنتن شبکه اول سیما برود.

پیشتر در رسانه‌ها مطرح شده بود که این سریال از ۲۲ اسفند و همزمان با شب اول ماه مبارک آغاز و در نوروز ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد داشت و تا پایان ماه رمضان به جز شب‌های قدر پخش خواهد شد.

سعید آقاخانی، کارگردان و بازیگر در این فصل از نون خ بیان کرد: فصل جدید نون خ اولین سریال جاده‌ای رسانه ملی است که لوکیشن ثابت ندارد. ساخت فصل جدید نون خ این بار در جاده‌های کردستان به سمت جنوب ایران در یک مینی بوس انجام می‌شود و در واقع این سریال لوکیشن ثابت ندارد.

مهدی فرجی تهیه‌کننده «نون. خ» درباره فصل جدید این سریال که قرار است نوروز ۱۴۰۳ با بازی و کارگردانی سعید آقاخانی به آنتن برسد به خبرنگار مهر بیان کرد: امید به خدا تولید این سریال را به زودی شروع می‌کنیم و در این فصل به چند شهر می‌رویم و به نوعی سفری جاده‌ای داریم.

وی اضافه کرد: از مسیر کرمان، سیستان و بلوچستان به شهر‌های چابهار و دیگر شهر‌های آن منطقه می‌رویم و قصه سریال همراه با کرد‌ها به چند قومیت می‌پردازد.

این تهیه‌کننده درباره اینکه لوکیشن‌ها در قصه چه زمانی از کردستان به سیستان تغییر می‌کند اظهار کرد: ما از زمانی‌که کار را شروع کنیم ۳۰ تا ۴۰ روز بعد به چابهار می‌رویم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر