مرگ پدرخوانده ۷۱ ساله با ضربات چاقو پسر جوانش

کارآگاهان خیلی زود با تحقیقات میدانی پی بردند، مقتول در جریان درگیری خانوادگی با پسرخوانده خود هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است که با کشف این سرنخ اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شد.
مرگ پدرخوانده ۷۱ ساله با ضربات چاقو پسر جوانش
کد خبر : ۶۱۰۰۴

رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری عامل قتل یک مرد سالخورده در جنوب تهران خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی گفت: زمستان امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان فیروزگر تهران در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک یک مرد سالخورده را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان موردنظر شدند و جسد مرد حدوداً ۷۱ ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر ضربات چاقو به گردن و قفسه سینه به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول از خانه‌ای در خاوران با آمبولانس به این مرکز درمانی منتقل شده، اما تلاش‌های امدادگران اورژانس فایده‌ای نداشته و او نهایتاً تسلیم مرگ شده است.

سردار گودرزی گفت: کارآگاهان خیلی زود راهی خانه موردنظر شدند و با تحقیقات میدانی پی بردند، مقتول در جریان درگیری خانوادگی با پسرخوانده خود هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است که با کشف این سرنخ اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه پسر جنایتکار را در محله بریانک شناسایی کردند و در پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری وی در یک عملیات غافلگیرانه شدند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر