پیش‌بینی وضع هوای تهران در ۱۲ و ۱۳ فروردین

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضع هوای تهران در ۱۲ و ۱۳ فروردین
کد خبر : ۶۱۵۹۳

فردا ۱۲ فروردین تا روز دوشنبه ۱۳ فروردین با عبور موج ضعیفی از منطقه پیرو هشدار سطح زرد در نیمه شمالی و ارتفاعات استان، در بعضی ساعات افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق مورد انتظار می‌باشد. همچنین طی این مدت در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

برای روز‌های سه‌شنبه ۱۴ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شمال شرقی استان، در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی مورد انتظار می‌باشد.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۲ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها نیمه ابری گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۳ فروردین ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه مهرآباد و چیتگر با بیشینه دمای ۱۸ و کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با بیشینه ۴- و کمینه ۷- سردترین نقطه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر