تصادف خونین کامیون با ۱۰ خودرو در کاشمر + آخرین آمار قربانیان

یک دستگاه کامیون با بار سنگ آهن پس از ترمزبریدن با کوه و چند خودروی پارک شده در حاشیه جاده برخورد کرد.
تصادف خونین کامیون با ۱۰ خودرو در کاشمر + آخرین آمار قربانیان
کد خبر : ۶۲۰۸۱

سرگرد محمد میرزا بیگی فرمانده پلیس‌راه کاشمر گفت: در این حادثه که ساعت حدود ۱۵ امروز جمعه رخ داد، کامیون با بار سنگ آهن از سمت کوهسرخ به کاشمر در حرکت بوده که پس از ترمز بریدن کامیون با چند خودرو پارک شده در حاشیه جاده برخورد می‌کند.

وی افزود: این خودروی سنگین پس از برخورد با کوه و چند خودروی سواری بر روی خودرو پراید که در حاشیه جاده پارک بوده و یک سرنشین داشته واژگون می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه کاشمر با بیان اینکه در این سانحه به ۱۰ خودروی سواری متوقف در حاشیه جاده آسیب جدی وارد شده است، اظهار کرد: متأسفانه سرنشین داخل پراید که جراحت بسیاری دیده بود پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

میرزابیگی افزود: این حادثه که در کیلومتر ۲۰ محور کاشمر اتفاق افتاد ۵ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

وی در ادامه با بیان این‌که شهروندان از پارک خودرو‌ها در شانه خاکی جاده پرهیز کنند؛ توصیه کرد: جهت اتراق در مسیر این جاده کوهستانی شهروندان سعی کنند در مسیر تردد خودرو‌ها و نزدیک جاده نباشند.

میرزابیگی اظهار کرد: رفت و آمد خودرو‌های سنگین در این مسیر تا ۱۵ فروردین‌ماه ممنوع بوده و بارگیری معادن کوهسرخ در این ایام انجام نمی‌شده، اما پس از پایان تعطیلات بارگیری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با اخذ دستور مقام قضایی به زودی تردد خودرو‌های سنگین در روز‌های تعطیل در مسیر جاده کوهسرخ به کاشمر ممنوع می‌شود.

حال مصدومان مطلوب است
روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شهرستان کاشمر با بیان اینکه در ساعت ۱۵ و یک دقیقه با اورژانس تماس گرفته شد و در ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه نیرو‌های اورژانس در صحنه حادثه حاضر شدند، گفت: برای امدادرسانی به مصدومان حادثه ۴ آمبولانس به محل اعزام شدند.

امیر افشار با اشاره به اینکه اولین آمبولانس پس از رهاسازی مصدومان توسط نیرو‌های آتش‌نشانی و با توجه به ترافیک مسیر ساعت ۱۶ به بیمارستان می‌رسد، بیان کرد: قبل از رسیدن مصدومان جراح عمومی، ارتوپد، پزشک عمومی آنکال، جراح مغز و اعصاب، رادیولوژیست فراخوان و به حالت آماده‌باش درآمده بودند.

وی با بیان اینکه حادثه یک فوتی و ۵ مصدوم داشته است، حال مصدومان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برخی مصدومان دچار شکستگی هستند.

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شهرستان کاشمر عنوان کرد: علیرغم تلاش‌های کادر پزشکی متأسفانه یک نفر از مصدومان که زیر تریلی محبوس شده بود فوت کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر