روایت سعیدآقاخانی از حمله تروریستی در زمان ضبط این سریال طنز

سریال نون خ ۵ ماجرای اهالی یک روستان در کردستان است که برای نمایش صنایع دستی‌شان به چابهار سفر می‌کنند.
روایت سعیدآقاخانی از حمله تروریستی در زمان ضبط این سریال طنز
کد خبر : ۶۲۲۴۸

عوامل سریال نون-خ ۵ که این روز‌ها از شبکه یک پخش می‌شود در زمان تصویربرداری شاهد یک حمله تروریستی بودند، حمله‌ای که سعید آقاخانی کارگردان این سریال به تازگی درباره آن صحبت کرده‌است.

سعید آقاخانی که به حادثه تروریستی چند روز پیش چابهار واکنش نشان داده‌است در استوری صفحه مجازی‌اش نوشت: درست ۲ ماه پیش در کنار همین عزیزان مرزبان و دریابانی در چابهار مشغول کار بودیم، اغلب بومی و بلوچ، مردانی مهربان و از جان گذشته، یک روز داخل قرارگاه دریابانی ورود ما را ممنوع کردند، گفتیم هنوز کارمان تمام نشده، گفتند ما آماده باشیم و ما را به زور بیرون کردند و خودشان ماندند، نزدیک قرارگاه کارمان را شروع کردیم که آسمان از شلیک گلوله توپ سیاه شد، دستپاچه همه‌چیز را جمع کردیم و از آنجا رفتیم و آن‌ها آنجا ماندند. روحشان شاد.

حادثه دلخراشی حمله تروریسی گروه جیش الظلم در چابهار منجر به شهادت چندین تن از ماموران این منطقه و گروگانگیری چند تن از شهروندان شده‌بود.

سریال نون خ ۵ ماجرای اهالی یک روستان در کردستان است که برای نمایش صنایع دستی‌شان به چابهار سفر می‌کنند. این پنجمین فصل از نون خ است که سعید آقاخانی آن را کارگردانی می‌کند او در این سریال خودش نقش نورالدین خانزاده را بازی کرده‌است.

منبع: سایت جنایی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر