بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ برای خرید در بهار

گوشی ۵ میلیون تومانی سامسونگ مناسب برای استفاده روزمره، در اغلب موارد پرفروش، با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و حافظه رم آن نیز بین ۴ تا ۸ گیگابایت است.
بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ برای خرید در بهار
کد خبر : ۶۲۴۵۹

گوشی‌های اقتصادی سامسونگ با ظرفیت باتری مناسبی طراحی شده و از شبکه اینترنت ۴G پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این گوشی‌ها کیفیت دوربین نسبتا مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در این گزارش ۵ گوشی ۵ میلیون تومانی سامسونگ مناسب برای استفاده روزمره را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

سامسونگ با مدل Galaxy M۰۴، ۴G
این گوشی ۵ میلیون تومانی سامسونگ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی عرضه شده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این محصول دارای دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بوده و امکان فیلمبرداری ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. این محصول از شبکه اینترنت ۴G استفاده کرده و سایز صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دارد.

سامسونگ با مدل Galaxy A۰۵، ۴G
این مدل از گوشی سامسونگ با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی طراحی شده و از شبکه اینترنت ۴G پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی بوده و وزن ۱۹۵ گرمی دارد. علاوه بر آن، این گوشی ۵ میلیون تومانی سامسونگ دو دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو ارائه کرده است. این گوشی سایز صفحه نمایش ۶.۷ اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 سامسونگ با مدل Galaxy A۰۴
این محصول با دو دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و محصولی مناسب برای کاربرد روزانه به حساب می‌آید. این گوشی ۵ میلیون تومانی سامسونگ ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته و سایز صفحه نمایش آن نیز ۶.۵ اینچ در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این گوشی حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی داشته و از سیستم عامل اندروید ۱۲ استفاده می‌کند که قابلیت ارتقا نیز دارد.

سامسونگ با مدل Galaxy A۰۵s
این گوشی سامسونگ با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی عرضه شده و سایز صفحه نمایش ۶.۷ اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی ۵ میلیون تومانی سامسونگ دارای سه دوربین ۵۰ و ۲ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو است. شبکه اینترنت به کار رفته در این مدل ۴G بوده و ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت عنوان شده که قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی را هم دارد.

سامسونگ با مدل Galaxy M۱۳
این گوشی ۵ میلیون تومانی سامسونگ با سه دوربین ۵۰ و ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو طراحی شده است. شبکه اینترنت قابل دسترس در این محصول ۴.۵G در نظر گرفته شده و ظرفیت باتری آن نیز ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده که قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محصول با سایز صفحه نمایش ۶.۶ اینچی عرضه شده و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب ۶۴ و ۴ گیگابایت است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر