واکنش انسیه خزعلی به ورود جیمی‌جامپ به ورزشگاه اراک

واکنش انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور به ورود جیمی‌جامپ بی‌حجاب به ورزشگاه امام خمینی اراک خبرساز شد.
واکنش انسیه خزعلی به ورود جیمی‌جامپ به ورزشگاه اراک
کد خبر : ۶۲۷۹۱

سایت اطلاعات در یادداشتی به توییت انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان واکنش نشان داد که در ادامه می‌خوانید:

دیدار حساس روز گذشته آلومینیوم اراک و استقلال با یک اتفاق حاشیه‌ای مهم همراه بود و آن‌هم ورود یک خانم به زمین و ممانعت کاپیتان استقلال از دستگیری وی توسط ماموران انتظامی بود؛ موضوعی که فارغ از واکنش‌های مختلف و متفاوت مردمی، نزد برخی مسئولان نیز مهم جلوه کرد؛ به‌گونه‌ای که معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده امروز پررنگ‌ترین واکنش را نشان داد و در حالی‌که کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال پیش از آن شخص سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال را به دلیل اقدام خود احضار کردند، این مسئول مستقیما سراغ مقوله حجاب رفت و خواستار برخورد جدی با افرادی که آن‌ها را هنجارشکن خوانده شد.

خزعلی نوشت: ضرورت دارد در مورد عاملان «خدشه‌دار شدن هنجارها»، اعمال قانون شود.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توییتر سابق) نوشت: در نامه‌ای به وزیر ورزش متذکر شدم که مسؤولان ورزش باید پاسخ‌گوی عدم رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها در ارتباط با ورود زنان به ورزشگاه باشند. ضرورت دارد به سرعت در مورد عاملان نقض مقرراتی که هنجار‌های جامعه را خدشه‌دار می‌سازد، اعمال قانون شود.

این موضوع، اما از زاویه‌ای دیگر قابل بحث است و آن‌هم به جایی برمی‌گردد که معاون رئیس‌جمهور لزوم برخورد با بی‌قانونی را در آن متذکر شده است؛ شبکه ایکس یا همان توییتر سابق!
این‌که یک مسئول رده‌بالای دولتی در این شبکه که فیلتر شده و و عملا فعالیت در آن بر اساس قوانین تخلف محسوب می‌شود و به تعبیر دیگر خود بی‌قانونی یا دور زدن قانون است از لزوم اعمال قانون سخن می‌گوید، به همان اندازه‌ای عجیب است که آن دختر بی‌حجاب روز گذشته خودش را به مستطیل سبز ورزشگاه اراک رساند تا نام اولین جیمی جامپ خانم در فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد.

ضمنا معاون رئیسی در حالی این متن را منتشر کرده که راه گفتگو با مردم و مخاطبان خود را هم بسته است تا حداقل این پرسش که آیا کار شما یعنی فعالیت در شبکه‌ای فیلترشده بی‌قانونی محسوب نمی‌شود بی‌پاسخ بماند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر