بزرگترین درخواست کاربران PS۵ از کمپانی Sony چیست؟

بزرگترین درخواست کاربران PS۵ از کمپانی Sony چیست؟
کد خبر : ۶۲۷۹۵

اعضای Push Square هفته گذشته در یک بحث نسبتاً داغ شرکت کردند. از آن‌ها پرسیده شد آیا واقعاً به بازی‌هایی که با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی پلی استیشن ۵ اجرا می‌شوند اهمیت می‌دهند یا خیر؟ اکنون، نتایج مشخص شده است.

با بیش از ۶۰۰۰ رای در نظرسنجی، به نظر می‌رسد که اکثر بازیکنان پلی استیشن ۵ معتقدند ۶۰ فریم بر ثانیه بسیار مهم است. ۳۶ درصد گفتند که «تمام بازی‌های پلی استیشن ۵ باید با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شوند و هیچ بهانه‌ای وجود ندارد». ۲۷ درصد دیگر گفتند که ۶۰ فریم بر ثانیه باید همیشه هدف پلی استیشن ۵ باشد؛ بنابراین در مجموع ۶۳ درصد می‌گویند که ۶۰ فریم بر ثانیه در کنسول نسل فعلی Sony ضروری است.

در مرحله بعد، ۱۹ درصد گفتند که ۳۰ فریم بر ثانیه ناامیدکننده نیست؛ گرچه آن‌ها هنوز نرخ ۶۰ را ترجیح می‌دهند. سپس، فقط ۱۴ درصد گفتند برایشان مهم نیست که نرخ فریم چقدر است؛ بلکه فقط می‌خواند عملکرد ثابتی داشته باشد. در نهایت، تنها ۵ درصد از رای‌دهندگان گفتند که به نرخ فریم هیچ اهمیتی نمی‌دهند.

میدونستین بزرگترین خواسته کسایی که PS۵ دارن از Sony چیه

نرخ فریم بالاتر یکی از مواردی است که وقتی به آن عادت کردید، بازگشت به عقب دشوار خواهد بود. با عرضه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، اکثر بازی‌ها حداقل یک حالت Performance را ارائه می‌کنند که ۶۰ فریم بر ثانیه را نسبت به پیشرفت‌های گرافیکی ترجیح می‌دهد. اگر عملکرد به نقطه‌ای پایین‌تر از ۶۰ فریم بر ثانیه کاهش یابد، با واکنش‌های منفی مواجه می‌گردد؛ حداقل از سوی جمعیت هاردکور. آیا انتظار این نتایج را داشتید؟ حتماً در قسمت نظرات سایت به ما اطلاع دهید.

 
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر