تونل زمان؛ ۸ سال قبل در چنین روزی (۲۸ فروردین ۱۳۹۵)

درگیری تاریخی در رختکن استقلال / ۴ بار پرسپولیس را بردم، حالا یک بار هم ببازم!

رختکن استقلال پس از شکست مقابل پرسپولیس صحنه اتفاقات عجیب و غریبی بود.
درگیری تاریخی در رختکن استقلال   ۴ بار پرسپولیس را بردم، حالا یک بار هم ببازم!
کد خبر : ۶۳۰۸۴

استقلال ۲۷ فروردین سال ۱۳۹۵ دربی تهران را با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل پرسپولیس واگذار کرد تا خشم هواداران این تیم از بازیکنان و کادر فنی به اوج خود برسد. در چنین شرایطی خبرورزشی ۲۸ فروردین همان سال گزارشی از اتفاقات داخل رختکن آبی‌پوشان پس از پایان بازی منتشر کرد و وقایع اتفاقیه میان آبی‌پوشان پس از این دیدار را به اطلاع همه رساند.

یکی از مهم‌ترین انتقاداتی که در آن مسابقه به پرویز مظلومی مطرح شد، تعویض کردن خسرو حیدری در اواسط نیمه دوم بود. اتفاقی که به شدت باعث ناراحتی این بازیکن شد به طوری که داخل رختکن از شدت ناراحتی مدعی بود دیگر برای استقلال بازی نخواهد کرد البته خسرو بعدتر آرام شد و همچنان در استقلال ماند!

همچنین خود پرویز مظلومی هم نسبت به انتقادات واکنش نشان داد و گفت: من ۴ مرتبه تحت عنوان سرمربی موفق به شکست دادن پرسپولیس در دربی‌ها شده‌ام، اما حالا یک مرتبه هم بازی را باختم. البته از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

نکته اینجاست که این شکست در واقع دومین ناکامی پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال مقابل پرسپولیس بود، چون او در دربی معروف ایمون زاید که زمستان سال ۹۰ برگزار شد هم سرمربی استقلال بود.

استقلال بعد از این شکست دیگر نتوانست در لیگ پانزدهم سر و شکل یک مدعی کسب عنوان قهرمانی را داشته باشد و در ادامه این پیکار‌ها به تراکتور هم باخت.

درگیری تاریخی در رختکن استقلال / ۴ بار پرسپولیس را بردم، حالا یک بار هم ببازم!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر