جزئیات جدید از اعتبار ویزای حج عمره برای زائران

وزارت حج و عمره عربستان در پلتفرم ایکس اعلام کرد: آخرین مهلت ورود دارندگان ویزای عمره امسال، ۱۵ ذی قعده ۱۴۴۵ (۴ خرداد ۱۴۰۳) است و آخرین موعد ماندن در عربستان برای دارندگان ویزای عمره، ۲۹ ذی قعده ۱۴۴۵ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) است.
جزئیات جدید از اعتبار ویزای حج عمره برای زائران
کد خبر : ۶۳۲۹۰

وزارت حج و عمره عربستان سعودی اعلام کرد: اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است و از تاریخ ورود آن‌ها به عربستان شروع می‌شود و حداکثر تا ۲۹ ذی قعده با پایان می‌رسد و می‌تواند براساس برنامه زائر متفاوت باشد.

عکاظ نوشت: وزارت حج و عمره عربستان در پلتفرم ایکس اعلام کرد: آخرین مهلت ورود دارندگان ویزای عمره امسال، ۱۵ ذی قعده ۱۴۴۵ (۴ خرداد ۱۴۰۳) است و آخرین موعد ماندن در عربستان برای دارندگان ویزای عمره، ۲۹ ذی قعده ۱۴۴۵ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) است.

این وزارتخانه پیشتر اعلام کرده بود: اعتبار ویزای عمره از زمان صدور آن سه ماه است و نهایتا در پانزدهم ذیقعهده هر سال منقضی می‌شود و از پانزدهم نیز دوباره آغاز و تا آخرین مهلت ماندن در عربستان یعنی ۲۹ ذیقعده ادامه می‌یابد.

وزارت حج عربستان همچنین آورده است: ویزای عمره که مدت آن نود روز است قابل تمدید و تبدیل به روادید دیگر نیست. از طریق پلتفرم‌های الکترونیکی مورد تایید خدمات عمره برای افراد امکان درخواست صدور ویزای عمره وجود دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
شفقنا
مجله زندگی
ارسال نظر