مرد جوان راز قتل را در مستی فاش کرد

پسر جوانی که دوست خود را کشته بود پس از یک سال راز قتل را در مستی فاش کرد.
مرد جوان راز قتل را در مستی فاش کرد
کد خبر : ۶۳۵۹۸

پسری جوان در مستی اعتراف کرد دوستش را یک سال قبل به قتل رسانده است.

پسر جوانی که دوست خود را کشته بود پس از یک سال راز قتل را در مستی فاش کرد.

به گزارش سایت جنایی، پرونده مفقود شدن پسر ۲۰ ساله‌ای به نام صمد از بهار سال گذشته در شعبه نهم دادسرای جنایی تهران مطرح شده بود. پدر صمد آن زمان به بازپرس جنایی گفت: پسرم معمولا هر ۱۰ یا ۱۵ روز یکبار به خانه می‌آمد، اما دفعه آخری که رفته دیگر بر نگشته و الان مدت زیادی است که از او خبر نداریم، هرجه به تلفن همراهش زنگ می‌زنیم خاموش است. جا‌هایی را که فکر می‌کردیم باشد، گشتیم، اما بی‌فایده بود.

 

این مرد گفت: یکی از دوستان پسرم به ما خبر داد یکی از دوستانش به نام سیاوش در یک جمع دوستانه گفته صمد را کشته و جسدش را در اطراف اشتهارد انداخته است. الان هم با توجه به این گفته‌هایش می‌خواهم به موضوع رسیدگی کنید.

در پی این سر نخ کارآگاهان پلیس تحقیقات در مورد سیاوش را آغاز کردند و مشخص شد پسر گمشده آخرین بار با او بوده و تلفنی نیز با هم صحبت کرده‌اند. به همین دلیل سیاوش بازداشت شد و پس از انکار چندباره قتل در نهایت گفت: با صمد دوست بودم، اما او خلافکار بود و من را هم به همدستی با خودش و خلاف تشویق می‌کرد. من هر بار می‌گفتم به خاطر خانواده‌ام نمی‌توانم و خودم هم نمی‌خواهم بازداشت شوم. او هم هر بار به من می‌گفت ترسویی و تحقیرم می‌کرد. سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم. روز آخر سوار موتور من شد و گفت بیا برویم صحبت کنیم. من را به کوهستان‌های اطراف اشتهارد برد و دوباره شروع کرد به گفتن اینکه تو ترسویی. چرا با من همدست نمی‌شوی؟ به او گفتم بس کن، من اصلا از اینجا برمی‌گردم. یکدفعه چاقو کشید. درگیر شدیم و من هلش دادم که از کوه افتاد. در این مدت من سکوت کردم تا اینکه چند وقت قبل با دوستانم جمع شده بودیم و مشروب می‌خوردیم، هر کسی چیزی تعریف کرد و من هم گفتم فلانی را کشته‌ام و جسدش هم در اشتهارد است.


با این اعترافات مظنون بازداشت شده بازپرس جنایی دستور حضور تیم‌های تجسس همراه با متهم در محلی که مدعی است جسد افتاده را صادر کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر