افشای جزئیات خروج جنجالی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد

رونالدو در مصاحبه‌هایش تقریبا تمام اعضای باشگاه از جمله سرمربی تیم را زیر سوال برد و حتی اظهار داشت کرد: «از زمانی که سر الکس فرگوسن رفت من هیچ تحولی در باشگاه ندیدم، پیشرفت ما صفر بود!»
افشای جزئیات خروج جنجالی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد
کد خبر : ۶۴۰۷۱

اخیرا طی یک مصاحبه جنجالی، جزئیات بیشتری درباره خروج جنجالی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد در اواخر سال ۲۰۲۲ به دست آمد.

این اسطوره برنده ۵ توپ طلا در تابستان ۲۰۲۱ پس از جدایی از تیم ایتالیایی یوونتوس به منچستریونایتد رفت و با استقبال فراوان هواداران این تیم روبرو شد.

در آن زمان، مربی نروژی، سولسشر در رأس بود، اما کمتر از چهار ماه بعد از سمت خود برکنار شد و جای خود را به رنگنیک داد که رونالدو دل خوشی از او نداشت و شروع به درخواست غیرمنطقی کرد.

به گفته یک نشریه آلمانی رونالدو به رنگنیک گفت که تنها ۴ بازی از پنج بازی را انجام خواهد داد و یک بازی باقی‌مانده را از خانه تماشا می‌کند و حتی حاضر به سفر کردن با هم تیمی‌هایش نخواهد بود.

در آن زمان رونالدو در مصاحبه‌هایش تقریبا تمام اعضای باشگاه از جمله سرمربی تیم را زیر سوال برد و حتی اظهار داشت کرد: «از زمانی که سر الکس فرگوسن رفت من هیچ تحولی در باشگاه ندیدم، پیشرفت ما صفر بود!»

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر