سخن عجیب یک وزیر | تهران ۲ قسمت می‌شود

وزیر کشور گفت: تقسیم تهران در حال پیگیری است و در صورت به نتیجه رسیدن تاثیری بر روی حوزه انتخابیه ری و شمیرانات ندارد و آن‌ها همچنان در حوزه انتخابیه تهران باقی خواهند ماند.
سخن عجیب یک وزیر | تهران ۲ قسمت می‌شود
کد خبر : ۶۴۰۸۹
وزیر کشور گفت: تقسیم تهران به دو استان شرقی و غربی بر اساس ضوابط قانونی در حال پیگیری است.
 

احمد وحیدی در جریان برنامه پاسخگویی وزارت کشور به درخواست‌های مردمی در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری حاضر شد و اینبار به صورت چهره به چهره پاسخگوی پیام‌ها، نظرات، ایده‌ها و شکایات مخاطبان شد.

وزیر کشور ادامه داد: به حمدالله شورای نگهبان نتیجه انتخابات در تمام حوزه‌ها را تایید کرد البته در یک یا دو حوزه با بازشماری تغییراتی در نفر اول و یا دوم ایجاد شد، اما به حمدالله مشکلی در این زمینه نداشتیم. در بحث تخلفات نیز ستاد پیشگیری از تخلفات فعال بود موارد بسیار معدودی نیز اعلام و ارجاع شد و آن‌ها نیز به صورت طبیعی در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد هنوز پرونده فعال نشده، اما چنانچه موردی باشد توسط قوه قضاییه پیگیری خواهد شد.

وحیدی گفت: تقسیم تهران به دو استان شرقی و غربی بر اساس ضوابط قانونی در حال پیگیری است و در صورت به نتیجه رسیدن تاثیری بر روی حوزه انتخابیه ری و شمیرانات ندارد و آن‌ها همچنان در حوزه انتخابیه تهران باقی خواهند ماند.

در ابتدای دیدار و گفت‌وگوی مردمی، مجتبی مختاری مدیرعامل سازمان جوانان آستان قدس رضوی به بیان دغدغه‌های خود در حوزه جوانان پرداخت.

فولادپور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها دومین کسی بود که به صورت چهره به چهره دغدغه‌های خود در جهت تحقق شعار سال، جهش تولید و مشارکت مردم را مطرح کرد و گفت: متولی همه تشکل‌ها که می‌توانند به تحقق فرمایشات رهبر انقلاب کمک کنند و نیاز است همه تشکل‌هایی که مجوز دریافت کرده شناسایی و از توانمندی آنان در جهت تحقق شعار سال بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به عدم رتبه‌بندی تشکل‌ها به عنوان یکی از معضلات فعالیت سازمان‌های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: رتبه‌بندی می‌تواند در ارتقا و بهبود عملکرد تشکل‌ها کمک کند و تاثیر خوبی در روند توسعه نهاد‌های مردمی داشته باشد.

پیگیری تصویب قانون سازمان‌های مردم نهاد، دستیابی به مردمی‌سازی که دو سال است توسط دولت سیزدهم در حال پیگیری است و همچنین تشکیل قرارگاه مشارکت مردمی و اجلاس موسسات خیریه جهان اسلام از دیگر موضوعاتی بود که این فعال حوزه تشکل‌ها به آن اشاره کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر