جیب‌بر حرفه‌ای مترو دستگیر شد

در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک جیب‌بر حرفه‌ای و یک کلاهبردار حرفه‌ای با ۶۰ هزار دلار تقلبی شدند.
جیب‌بر حرفه‌ای مترو دستگیر شد
کد خبر : ۶۴۵۱۸

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی و بازداشت یک کلاهبردار و یک جیب‌بر در متروی تهران خبر داد.

 سرهنگ علی قاسم‌پورگفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس در مترو در دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری یک جیب‌بر حرفه‌ای و یک کلاهبردار حرفه‌ای با ۶۰ هزار دلار تقلبی شدند.

سرهنگ علی قاسم‌پور عنوان کرد: افسران پلیس مترو، متهم اول را در هنگام جیب‌بری از یکی از شهروندان مشاهده و شناسایی و او را غافلگیر و حین سرقت دستگیر کردند و چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بود در بازرسی از وی کشف شد و هر چهار نفر مالباخته شناسایی شدند.

وی افزود: متهم دوم در ایستگاه مترو با رفتار‌های مشکوک توجه پلیس را به خود جلب کرد که با نزدیک شدن پلیس به متهم جهت بررسی، با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشت که با هوشیاری و درایت ماموران بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از متهم دوم از کیف او تعداد ۶۰۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری تقلبی کشف شد که متهم اعتراف کرد قصد کلاهبرداری و فروش دلار‌های تقلبی در بازار آزاد به افراد کم تجربه و نا آشنا در شناخت ارز خارجی را داشته که با هوشیاری ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: متهمان ۳۰ و ۳۲ ساله دارای سابقه کیفری بودند که برای هر دو نفر پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
حادثه
مجله زندگی
ارسال نظر