حاشیه های جنجالی رونالدو و مسی در آستانه جام جهانی

جام‌جهانی‌2022 قطر از ساعت 19:30فردا با دیدار بین میزبان و اکوادور به‌طور رسمی آغاز می‌شود؛ نخستین جام‌جهانی زمستانی تاریخ فوتبال. مسابقات شروع نشده اما خبرهایی که از قطر می‌رسد، شرایط بعضی از ستاره‌ها و تیم‌ها، توجه‌ها را به جام‌جهانی و قطر جذب کرده است. هواداران اجاره‌ای، حفره در ورزشگاه فینال، سرکوب خبرنگاران و... اتفاقاتی است که قبل از آغاز بازی‌ها، جام‌جهانی‌2022 قطر را تحت‌تأثیر قرار داده است.
حاشیه های جنجالی رونالدو و مسی در آستانه جام جهانی
کد خبر : ۶۴۵۶

تعریف رونالدو از مسی
کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه‌های جنجالی‌اش علیه منچستریونایتد، در بازی دوستانه با نیجریه هم که با پیروزی 4بر صفر پرتغال تمام شد، به‌دلیل معده‌درد حضور نداشت. پیرس مورگان بخش دیگری از مصاحبه جنجالی‌اش را منتشر کرده است که این ستاره در آن از رقیبش مسی تمجید می‌کند و می‌گوید: «لئو شگفت‌انگیز است. او بازیکنی جادویی و فوق‌العاده است. به‌عنوان یک انسان، ما 16سال است که در صحنه فوتبال حضور داریم؛ تصور کنید 16سال. در این مدت ما رقابتمان را با یکدیگر به اشتراک گذاشته‌ایم و من رابطه خوبی با او دارم. البته من با لئو دوست نیستم، دوست شما فردی است که در خانه شما رفت‌وآمد دارد و گاهی هم تلفنی صحبت می‌کند. در واقع او مثل یک هم‌تیمی برای شما‌ست. مسی کسی است که من واقعا به روش صحبت‌کردنش در مورد خودم احترام می‌گذارم. حتی همسر لئو و همسر من نیز همیشه به یکدیگر احترام می‌گذارند. جورجینا نیز متعلق به آرژانتین است. پس همه‌‌چیز خوب است. مسی انسان خوبی است که برای فوتبال همه کار می‌کند.»

دربه‌در برای یافتن تیم جدید کریستیانو
پیرس مورگان با انتشار تصویر یک جفت کفش فوتبال در اینستاگرام نوشت: «کریسمس امسال زودتر برای من اتفاق افتاد. ممنون از تو کریستیانو بابت کفش‌هایی که با آن آخرین گل‌هایت در یونایتد را زدی. حالا بیا برایت یک باشگاه جدید پیدا کنیم!»

رونالدو دیگر رهبر نیست
پس از مصاحبه تند رونالدو، محبوبیت او نزد هموطنانش هم کاهش یافته است. ابتدا برونو فرناندز در میکسدزون او را تحویل نگرفت و حالا نوبت کانسلو رسیده. در ویدئویی که از تمرینات تیم ملی پرتغال منتشر شده، ژائو کانسلو در یک صحنه خشمگین می‌شود و کنترل خود را از دست می‌دهد. در این لحظه کریس برای آرام‌کردن مدافع سیتی به سمت او می‌رود و دست‌هایش را دور سر کانسلو حلقه می‌کند، اما کانسلو که از این حرکت CR7 چندان راضی نیست، پس از حرکت چندباره سرش، بالاخره دست‌های رونالدو را از خودش جدا می‌کند. رونالدو درباره نافرمانی هم‌تیمی‌هایش در منچستر گفته بود: «به‌نظر می‌رسد بازیکنان نسل جدید توجه چندانی به فوتبال ندارند. انگار آنها مشتاق نیستند. آیا هم‌تیمی‌‌هایم در یونایتد به حرف‌های من گوش می‌کنند؟ اهمیتی نمی‌دهند! بعضی‌ها چرا، اما بیشتر آنها نه. این برخورد آنها من را غافلگیر نمی‌کند چون خیلی از آنها نمی‌توانند زیاد در فوتبال دوام بیاورند.»

مسی نزدیک به هزارمین بازی
با حضور در بازی دوستانه آرژانتین مقابل امارات، لیونل مسی به آمار ۹۹۶بازی در دوران فوتبال باشگاهی و ملی‌اش رسید. درصورت صعود آرژانتین از گروه آسان خود، مسی می‌تواند در نخستین بازی مرحله حذفی به رکورد هزار بازی رسمی در دوران حرفه‌ای دست یابد. این مسابقه باید در برابر یکی از تیم‌های گروه‌D متشکل از فرانسه، تونس، استرالیا و دانمارک برگزار شود. باید دید کدام حریف می‌تواند افتخار هزارمین حریف لیونل مسی را به‌خودش اختصاص دهد. آرژانتین با پیروزی 5 بر صفر مقابل امارات، رکورد بازی‌های بدون شکست خود را به عدد36 رساند. این تیم فقط 2بازی تا شکستن رکورد ایتالیا فاصله دارد و نباید اول آذر به عربستان ببازد و 5آذر به مکزیک.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
همشهری
مجله زندگی
ارسال نظر