عکس | ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل با اینترنت 5G کدامند؟

اگر به دنبال گوشی موبایل ارزان قیمت که اینترنت ۵G داشته باشد هستید، بهتر است بدانید که گوشی‌هایی با این قابلیت با قیمتی در حدود ۷ تا ۸ میلیون تومان قابل خریداری است. ظرفیت داخلی این گوشی‌ها ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی است و البته به صورت معمول ظرفیت باتری بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. لازم به ذکر است که کیفیت دوربین این محصولات مناسب بوده و امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت هم زمان را دارند!
عکس | ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل با  اینترنت 5G کدامند؟
کد خبر : ۶۵۶۴۷

گوشی موبایل تی سی ال ۴۰R ۵G

ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل با  اینترنت 5G کدامند؟
این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای سایز صفحه نمایش ۶.۶ اینچی بوده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. کیفیت دوربین سلفی در این گوشی موبایل تی سی ال ۸ مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین‌های پشت آن ۵۰ و ۲ و ۲ مگاپیکسل است. این محصول دو سیمکارت داشته و امکان استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۲ را فراهم می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی با مدل Redmi Note ۱۰، ۵G

ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل با  اینترنت 5G کدامند؟
این گوشی موبایل با سایز صفحه نمایش ۶.۵ اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی ۷ میلیون تومان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ظرفیت باتری این محصول ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی در آن وجود دارد. همچنین این محصول ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی را عرضه می‌کند. کیفیت دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسل بوده و دوربین‌های پشت آن ۴۸ و ۲ و ۲ مگاپیکسل است.

گوشی موبایل موتورولا با مدل G۵۴، ۵G

ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل با  اینترنت 5G کدامند؟
این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی طراحی شده و با قیمت نزدیک به ۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. ظرفیت باتری این محصول ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و در آن قابلیت شارژ معکوس با سیم وجود دارد. این گوشی موبایل کیفیت دوربین‌های پشت ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و سایز صفحه نمایش آن ۶.۵ اینچ است.

گوشی موبایل سامسونگ با مدل Galaxy F۱۴، ۵G

ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل با  اینترنت 5G کدامند؟
این مدل گوشی موبایل سامسونگ ظرفیت باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی داشته و با قیمت نزدیک به ۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای سایز صفحه نمایش ۶.۶ اینچی بوده و رزولوشن ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد. کیفیت دوربین‌های این مدل ۵۰ و ۲ مگاپیکسل عنوان شده و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل است. این گوشی ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی را ارائه می‌دهد.

گوشی موبایل داریا با مدل Bond ۵G

ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل با  اینترنت 5G کدامند؟
این گوشی سایز صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی را عرضه کرده و با قیمت نزدیک به ۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی دارد و ظرفیت باتری آن ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت است. دوربین‌های پشت این گوشی ۵۰ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل عنوان می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر